Ga naar inhoud

Internet via Tele2?

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn vader kwam met de volgende redenatie: stel ik neem internet via de belverbinding van tele2. Dan betaal ik dus voor elke keer dat ik inbel 4 eurocent, en 3,95 per maand. Dus eigenlijk zou ik een keer in kunne bellen, en mn pc vervolgens 24/7 aan laten staan. Betaal ik per maand nog geen 4 euro aan internet, maar ben wel (niet snel) 24/7 online. Ik denk dat dit niet kan. Wat denken jullie?
Link naar reactie
Ben je wel constant in gesprek :D. Of heb je ISDN of 2 lijnen? Het kiezen van een internetprovider is puur afhankelijk van je internetgedrag. Breedbandabo's heb je ook in verschillende vormen en maten :lol:. Zo zijn er ook ADSL providers waarbij je betaald voor de tijd dat je online bent. En dan betaal je minder per maand.
Link naar reactie
[quote:de8182d3fe="tinus89"]Ik denk dat dit niet kan.[/quote:de8182d3fe] Ik ook niet ;). Het onbeperkt 24 bellen pakket van Tele2 kost sowieso 7,95, en in de algemene voorwaarden staat: [quote:de8182d3fe]Onbeperkt bellen met Tele2 kan niet worden gebruikt voor internet-inbelverbindingen[/quote:de8182d3fe] Dus...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...