anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Delen Geplaatst: 22 juni 2005 zoals de titel al zegt kan ik niets meer van binaire bestanden versturen naar eender waar op het internet (niet via MSN, FTP, SFTP, HTTP, POP3,...). ik heb dit probleem zowel in linux als windows. dus het zal zeker niet aan de software liggen. soms lukt het nog wel eventjes iets te verzenden maar dan enorm traag. mijn opstelling voor internet is COMPUTER _ \ ROUTER______MODEM ____INTERNET / COMPUTER -- heeft iemand een idee? ik heb algeprobeert met de firewall helemaal uit (firewall op mijn pc heh) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Al geprobeerd je router te resetten oid? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 zal ik (na mijn examens) eens doen... tis wel een goed idee ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 ik heb de router gereset... maar nog steeds hetzelfde probleem... heeft er iemand anders een ander id? het is een DLink Dl604waar 2 PC's op hangen (mijne en die van mijn pa) en aan de andere kant (de WAN kant) hangt een modem van telenet. iemand een idee? alvast bednakt Tafelpoot Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen