anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Delen Geplaatst: 21 juni 2005 Hallo allen, ik gebruik WS_FTP95LE voor het uploaden van websites. (Op meerdere PC's nooit problemen gehad) Nu met een nieuwe pc krijg ik telkens de foutmelding:530 Authentication failed. Uploaden vanaf de andere pc lukt wel. (hier is OS XP home met service pack 2) OS is XP prof. met service pack 2. Wachtwoord en overige gevens staan hetzelfde. Pc's zijn via router op internet aangesloten Wie weet welke richting ik moet gaan zoeken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2005 Windows XP ingebouwde firewall wellicht? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2005 helaas, nee firewall is het niet, ander site kan ik wel uploaden via deze pc met zelfde programma Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2005 Wachtwoord ook al tien keer gecontroleerd zeker? Ander ftp programma werkt wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 nee via dreamweaver en webpro lukt ook niet, heb de helpdesk (van de host) maar een email gestuurd, misschien weten zij iets Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2005 zijn eruit: wachtwoord blijkt oor collega te zijn gewijzigd zonder mijn medeweten....merk je niks van totdat je ergens opnieuw software gaat installeren.... dank voor het meedenken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2005 Leuke collega... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen