anoniem Geplaatst: 18 juni 2005 Delen Geplaatst: 18 juni 2005 ik kan naar zommige website bijv www.google.nl wel bezoeken maar bijvoorbeeld www.kpn.nl niet en heel veel site''s niet ik beruik tiscali adsl over het kpn netwerk en heb win xp met andere applicatie doen ook veel dingen van internet het niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2005 Computer al gecontroleerd op spyware enzo? Virus? Misschien ff een hijack this log posten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2005 [quote:f90349cb17="brammy!"]ik kan naar zommige website bijv www.google.nl wel bezoeken maar bijvoorbeeld www.kpn.nl niet en heel veel site''s niet ik beruik tiscali adsl over het kpn netwerk en heb win xp met andere applicatie doen ook veel dingen van internet het niet[/quote:f90349cb17] Hoi, Het is www.kpn.com misschien doet ie het dan wel, .nl doet het hier ook niet.succes groetjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 kpn.nl is wel een site die doorlinkt naar kpn.com maar het prbleem is opgelost ik weet niet wat er aan de hand was maar waarschijnlijk was er iets aan de hand bij mijn verbinding Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2005 [quote:f7cdf64012="brammy!"]kpn.nl is wel een site die doorlinkt naar kpn.com maar het prbleem is opgelost ik weet niet wat er aan de hand was maar waarschijnlijk was er iets aan de hand bij mijn verbinding[/quote:f7cdf64012] Heb het ook wel is gehad, na 1 uurtje deed ie het weer, het lag bij hun denk ik bij de dns servers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 bij mij was het alleen dan 2 dagen zo maar ja Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen