Ga naar inhoud

modem steeds resetten

Aanbevolen berichten

Regelmatig of onregelmatig valt mijn internet verbinding weg. Niet als ik online ben. Wel als ik internet opstart dan moet ik regelmatig het modem aan en uit zetten (resetten,alcacetel) om weer verbinding te krijgen.(het is geen USB modem) Een nieuw modem aanschaffen of iets anders? Ik heb een router erbij en een planet comfort ADSL verbinding. Jan
Link naar reactie
[quote:6fccd316ee="FTI"]is het eigenlijk erg als je je modem na elk internetgebruik uitzet (ADSL)? Want anders ben ik 'm nogal aan het mollen... :P[/quote:6fccd316ee] Routers en modems zijn 24 uurs apparaten. Uitzetten = resetten. Dus het is aan te raden modems en routers altijd aan te laten staan.
Link naar reactie
Je kunt je modem net zo vaak aan- en uitzetten als je wilt. De instellingen worden bewaard en gelden weer als ie wordt aangezet. Resetten gebeurt inderdaad via een apart, moeilijk bereikbaar, knopje dat je enige tijd moet indrukken. Daardoor verdwijnen de door jezelf ingevoerde instellingen en is het ding weer in de 'koopstaat'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...