anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Hoi ! Het internet is erg traag bij mij ! Ik het geen enkel download programma aanstaan. En bij de buren is het internet gewoon razendsnel ( we hebben met hun ons ADSL gedeeld ) Waar kan het aan liggen ? Mijn PC ? Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Test je verbinding eens op www.speedtest.nl. Komt dat overeen met de snelheid van je ADSL verbinding? Scan eens op spyware. Gebruik je Windows 2000/XP? Scan dan eens met Hitman Pro ( www.hitmanpro.nl ). Heb je een oudere versie van Windows, dan staan de links naar de losse programmatjes ook op die site. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Hoi ! Ik heb al met alle mogelijke bedenkbare spyware programma's gescand , was op een paar tracking cookies clean. De speedtest geeft ( waarschijnlijk ) antwoord: 156.8 KB/s download ( Is ok ! ) 2.8 KB/s Upload ( Hier ligt het aan !!!! ) Ok , dus ik heb een upload probleem.. dat vind ik zelf raar want de buren hebben nergens last van , gewoon super snel.. Het moet dus ergens op mijn PC zijn.. EDIT: Ga nu met HITMAN PRO Scannen Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 [quote:e0affdf3e7="THE_GAME_MEN!"].... want de buren hebben nergens last van , gewoon super snel..[/quote:e0affdf3e7] Ik weet niet hoe jullie e.e.a. delen, maar kan het niet zo zijn dat de buren de bandbreedte bijna geheel gebruiken en er zodoende weinig meer voor jou over blijft? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 [quote:9bdb153dde="NaMRorrIM"][quote:9bdb153dde="THE_GAME_MEN!"].... want de buren hebben nergens last van , gewoon super snel..[/quote:9bdb153dde]Ik weet niet hoe jullie e.e.a. delen, maar kan het niet zo zijn dat de buren de bandbreedte bijna geheel gebruiken en er zodoende weinig meer voor jou over blijft?[/quote:9bdb153dde]Dat zou inderdaad kunnen. @TS: verbreek de verbinding bij de buren eens en bekijk dan jouw snelheid eens. Is die nu beter? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Hoi , Dat zou inderdaad kunnen , maar dat is wel heel raar want het gaat al jaren goed zo... En het is opeens nu weer over.. gisteren was het nog super traag en vandaag weer normaal. Ik weet niet wat er aan de hand was... :S... Ik heb wel een andere netwerkkaart in mijn PC gezet maar dat had gisteren ook geen effect. Het blijft 1 groot raadsel Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 [quote:54399df978="THE_GAME_MEN!"]Het blijft 1 groot raadsel[/quote:54399df978] Vraag eens aan je buren of ze ineens druk zijn met internetten en dan vooral met uploaden (website, foto's, online spelletje, o.i.d. ) Als daar bevestigend op geantwoord wordt, dan weet je waar het aan lag. Als zij daarintegen helemaal niks gedaan hebben, dan wordt het weer een ander verhaal :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Hoi Had ik gister ook al gedaan en nee , ze waren niets aan het doen ( heb het zelf nog gecontroleerd ) Het is trouwens weer terug.. Het lijkt erop hoe later het op de dag wordt hoe langzamer mijn upload snelheid wordt... ik kan gewoon met de volle bak downloaden , maar de upload hangt tegen de 5 kb/s - 2 kb/s aan... Ik heb nu de kabel van de buren eruit gehaald en na 5 minuten weer een upload test gedaan bij speedtest.nl , zelfde resultaten Ik denk dat ik dalijk eens een hijackthis log maak , want dit is echt niet meer leuk Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 Hoi, Het internet werkt weer naar behoren * Hijak this log gepost * , maar omdat het 's morgens is moet ik wachten tot vanavond om te zeggen of het nog goed werkt , want 's avonds komen pas altijd de probleempjes Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 miss gewoon superdrukke oververhitte servers ofzo? Later op de dag gaat iedereen op internet voor mail etc. dus miss is het dat? Wat zijn je u/l resultaten in de ochtend? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 Het is nu 16:19 en de resultaten van de upload tests'; 46.6 kb/s 45.8 kb/s 46.3 kb/s Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 hehe miss moeten ze wat meer www300 servertjes neerzetten :P [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=145413[/url] serieus: Zijn die u/l speeds wel normaal? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 :) Het probleem lijkt me opgelost; Lokale Tijd = 19:50 Upload speed; 44.9 kb/s 19.7 Kb/s :O :S ? 20.4 Kb/s ... Kan zijn dat de buren zijn het CSSen , maar in iedergeval is het een compleet ander geval dan 2.3 kb/s , zal het de komende dagen bijhouden Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 44. max download? lijkt me erg weinig.. ik download met Planet Basic normaal rond 150/200 kb p/s. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 [quote:f3f3da06a6="Ripper_alexander"]44. max download? lijkt me erg weinig.. ik download met Planet Basic normaal rond 150/200 kb p/s.[/quote:f3f3da06a6] *kuch* upload *kuch* Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 *kuch* probleem lijkt opgelost *kuch* :) Alles werkt nog steeds toppie :) 22:46 is het nu Freek PS Lijkt dat het gefixt is :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen