Ga naar inhoud

Internet is erg traag !! Waar kan het aan liggen ?

Aanbevolen berichten

Test je verbinding eens op www.speedtest.nl. Komt dat overeen met de snelheid van je ADSL verbinding? Scan eens op spyware. Gebruik je Windows 2000/XP? Scan dan eens met Hitman Pro ( www.hitmanpro.nl ). Heb je een oudere versie van Windows, dan staan de links naar de losse programmatjes ook op die site.
Link naar reactie
Hoi ! Ik heb al met alle mogelijke bedenkbare spyware programma's gescand , was op een paar tracking cookies clean. De speedtest geeft ( waarschijnlijk ) antwoord: 156.8 KB/s download ( Is ok ! ) 2.8 KB/s Upload ( Hier ligt het aan !!!! ) Ok , dus ik heb een upload probleem.. dat vind ik zelf raar want de buren hebben nergens last van , gewoon super snel.. Het moet dus ergens op mijn PC zijn.. EDIT: Ga nu met HITMAN PRO Scannen Freek
Link naar reactie
[quote:9bdb153dde="NaMRorrIM"][quote:9bdb153dde="THE_GAME_MEN!"].... want de buren hebben nergens last van , gewoon super snel..[/quote:9bdb153dde]Ik weet niet hoe jullie e.e.a. delen, maar kan het niet zo zijn dat de buren de bandbreedte bijna geheel gebruiken en er zodoende weinig meer voor jou over blijft?[/quote:9bdb153dde]Dat zou inderdaad kunnen. @TS: verbreek de verbinding bij de buren eens en bekijk dan jouw snelheid eens. Is die nu beter?
Link naar reactie
Hoi , Dat zou inderdaad kunnen , maar dat is wel heel raar want het gaat al jaren goed zo... En het is opeens nu weer over.. gisteren was het nog super traag en vandaag weer normaal. Ik weet niet wat er aan de hand was... :S... Ik heb wel een andere netwerkkaart in mijn PC gezet maar dat had gisteren ook geen effect. Het blijft 1 groot raadsel Freek
Link naar reactie
[quote:54399df978="THE_GAME_MEN!"]Het blijft 1 groot raadsel[/quote:54399df978] Vraag eens aan je buren of ze ineens druk zijn met internetten en dan vooral met uploaden (website, foto's, online spelletje, o.i.d. ) Als daar bevestigend op geantwoord wordt, dan weet je waar het aan lag. Als zij daarintegen helemaal niks gedaan hebben, dan wordt het weer een ander verhaal :wink:
Link naar reactie
Hoi Had ik gister ook al gedaan en nee , ze waren niets aan het doen ( heb het zelf nog gecontroleerd ) Het is trouwens weer terug.. Het lijkt erop hoe later het op de dag wordt hoe langzamer mijn upload snelheid wordt... ik kan gewoon met de volle bak downloaden , maar de upload hangt tegen de 5 kb/s - 2 kb/s aan... Ik heb nu de kabel van de buren eruit gehaald en na 5 minuten weer een upload test gedaan bij speedtest.nl , zelfde resultaten Ik denk dat ik dalijk eens een hijackthis log maak , want dit is echt niet meer leuk Freek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...