Ga naar inhoud

wie heeft nu eens een concreet antwoord!!

Aanbevolen berichten

wie heeft nu eens een concreet antwoord!! het is al zo vaak gevraagd maar niemand heeft er ook daadwerkelijk een oplossing voor. het gaat namelijk om de rode kruisjes/de pagina`s die die niet vinden/of niet weergeven/of de blanco stukken waar de advertenties horen te staan. op de home site van computertotaal zie je dus boven en in het midden een advert,waar dus wat hoord te staan,maar ik en zo velen krijgen daar een melding van dat hij de pagina niet kan vinden en of openen of is helemaal blanco. en nu is dat niet met alleen computertotaal maar met alle sites. de antwoorden die ik dan hoor zijn van: scan eens met adaware of spybot zal wel spyware zijn[fout]niks dus maak je temp map en internet explorer history eens leeg[fout]ook niks moet je de hosts eens verwijderen[fout]werkt niet heb je wel java[fout]dat heb ik de nieuwste versies staan erop installeer flash/shockwave eens[fout]de nieuwste updates kijk je internet instellingen eens na of het niet te hoog staat[fout]weer niks staat afbeeldingen weergeven in internet opties wel aan[fout]yep staat aan zal wel een virus wezen dan[fout]ook dat helpt geen moer dan ten einde raad word dan geadviseerd format c:/ [fout]al je verzamelde spulletjes weg een boel werk en geen steek verder. het verhaal wil dus dat ik vandaag[02/06] een nieuwe pc gekocht heb[uit de doos]aangesloten automatisch geconfigureerd,internet laten instellen. en ja hoor ik had internet geen probleem en wat zie ik als eerste als ik naar computertotaal ga je raad het al kruisjes/kan de pagina niet open of vinden. dus al met al nog steeds het zelfde gelazer. wie het weet mag het zeggen ik weet het in ieder geval niet meer hier houd het voor mij ook op. word er wel zo`n beetje sch..t ziek van. wie kan mij nu eens vertellen wat je dan nog moet doen zodat hij de pagina`s wel fatsoenlijk weergeeft zo dat je weer normaal kan internetten en de volledige pagina`s weer kan zien zonder dat de helft weg is. het is geen critiek maar gewoon omdat ik hier al maanden tegenaan zit te hikken en dagen/weken er mee bezig ben en en zoek naar een oplossing maar steeds met het zelfde blijf zitten en ik niet alleen.
Link naar reactie
Post de inhoud van het file [code:1:061b26a726]C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts [/code:1:061b26a726] eens (let op; file zonder extensie, te openen met bv kladblok). Er zijn proggies die als "service" bekende adservers in de hostfile opnemen als localhost 127.0.0.1. Wil je echt tegen die ads aankijken dan kan je die entries weghalen.
Link naar reactie
ik zit achter een kabelmodem ik zit als 2e pc met twee netwerk kaarten en een crosslink kabel. het is niet zo dat ik zo graag tegen ads aan wil kijken maar sommige gaan mijn interesse wel naar uit om daar eens een kijkje te nemen. en als ik gewoon internet pagina`s bekijk vind ik het wel leuk als alles het doet en niet dat ik dan alleen de text krijg te zien en de rest kruisjes/of waar de ad staat , kan de pagina niet weer geven en of vinden. voor mij is een website dan niet compleet. tis maar waar je van houd,en ik houd nou eenmmaal van een volledige pagina en geen verkapte. rolfb,bedoel je dit: # Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp. # # Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows. # # Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding # moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden # geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen # gescheiden te zijn door ten minste één spatie. # # Daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra # regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #. # # Bijvoorbeeld: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # bronserver # 38.25.63.10 x.acme.com # x clienthost 127.0.0.1 localhost dus als ik in deze file 127.0.0.1 verwijder moet het goed zijn.
Link naar reactie
Klik eens met rechts op zo'n kruisje en vraag de eigenschappen op, copy-past dan de url in je adresbalk en kijk of je dan wel het plaatje te zien krijgt. Ik neem verder uiteraard aan dat je geen pop-upstoppers, geen extra werkbalken met opties, of andere adaware achtige programma's hebt draaien? Heb je al een andere browser geprobeerd, bijv. Firefox??? Ik heb het probleem 1 maal bij een pc gezien, zowel in IE als FF, daar was de oplossing een herinstallatie, wat daar het probleem was weet ik niet. Voor zover ik begrijp heb je dus al een herinstall gedaan.....
Link naar reactie
[quote:801cc8e0e6="sdk"]Lijkt met toch iets met een firewall/antispam programma. Format gaat zowieso wel werken... [/quote:801cc8e0e6] Hij zegt dat hij een nieuwe pc heeft. hupsakee zo uit de doos, op het internet... Een format lijkt me dan nou net niet het meest juiste advies :wink: Ik zou inderdaad een kijken welk resultaat je krijgt met de tip van Venzent. Je zegt ook dat jij de 2e pc bent... Gaat het met de eerste pc wel goed dan? Enne.. ik mag er toch zeker wel van uit gaan dat je onder internet opties, tabblad geavanceerd, de optie afbeeldingen weergeven e.d. aangevinkt hebt staan? Oh ja, nog even een andere tip: [quote:801cc8e0e6="vedion"]wie heeft nu eens een concreet antwoord!![/quote:801cc8e0e6] Dit klinkt niet echt uitnodigend om iemand te helpen. Ik snap je frustratie heel goed, maar met beleefdheid en vriendelijkheid kom je vaak een stuk verder :wink:
Link naar reactie
[quote:6dd1d69692="NaMRorrIM"][quote:6dd1d69692="sdk"]Lijkt met toch iets met een firewall/antispam programma. Format gaat zowieso wel werken... [/quote:6dd1d69692] Hij zegt dat hij een nieuwe pc heeft. hupsakee zo uit de doos, op het internet... Een format lijkt me dan nou net niet het meest juiste advies :wink: Ik zou inderdaad een kijken welk resultaat je krijgt met de tip van Venzent. Je zegt ook dat jij de 2e pc bent... Gaat het met de eerste pc wel goed dan? Enne.. ik mag er toch zeker wel van uit gaan dat je onder internet opties, tabblad geavanceerd, de optie afbeeldingen weergeven e.d. aangevinkt hebt staan? Oh ja, nog even een andere tip: [quote:6dd1d69692="vedion"]wie heeft nu eens een concreet antwoord!![/quote:6dd1d69692] Dit klinkt niet echt uitnodigend om iemand te helpen. Ik snap je frustratie heel goed, maar met beleefdheid en vriendelijkheid kom je vaak een stuk verder :wink:[/quote:6dd1d69692] weet wel zeker dat jij niet kunt bepalen wat er op een nieuwe pc is geinstalleerd :wink: (voorgeinstalleerd zou kunne...) d8 btw dat het probleem op zijn andere pc voorkwam nie goed gelezen zeker...
Link naar reactie
[quote:6a4dbf04da="vedion"]ik en zo velen krijgen daar een melding van dat hij de pagina niet kan vinden en of openen of is helemaal blanco.[/quote:6a4dbf04da] Gebruiken jullie allen dezelfde provider of gaat het hier om diverse providers? Heb je op de nieuwe pc een nieuwe Windows geinstalleerd of dezelfde versie. Kortom, wat zijn de verschillen tussen jou en de mensen die hetzelfde probleem hebben. Ik denk sowieso dat je het niet lokaal moet zoeken omdat je de pc nieuw hebt geinstalleerd en omdat meerdere mensen hier last van hebben.
Link naar reactie
[quote:ff98bd276c="Rapier"][quote:ff98bd276c="vedion"]ik en zo velen krijgen daar een melding van dat hij de pagina niet kan vinden en of openen of is helemaal blanco.[/quote:ff98bd276c] Gebruiken jullie allen dezelfde provider of gaat het hier om diverse providers? Heb je op de nieuwe pc een nieuwe Windows geinstalleerd of dezelfde versie. Kortom, wat zijn de verschillen tussen jou en de mensen die hetzelfde probleem hebben. Ik denk sowieso dat je het niet lokaal moet zoeken omdat je de pc nieuw hebt geinstalleerd en omdat meerdere mensen hier last van hebben.[/quote:ff98bd276c] volgens mij heb jij nog niet helemaal door hoe het internet werkt... het is niet zo dat elke provider zijn eigen kopie van "het internet" heeft... :roll: en over meerderen mensen problemen, waar haal je dat dan uit? Pc van mijn pa (win 98) had vroeger weleens kruisjes. pc opnieuw geinstalleerd en toen was het weg.
Link naar reactie
[quote:b43a079ce1="sdk"]volgens mij heb jij nog niet helemaal door hoe het internet werkt... het is niet zo dat elke provider zijn eigen kopie van "het internet" heeft... :roll: en over meerderen mensen problemen, waar haal je dat dan uit? Pc van mijn pa (win 98) had vroeger weleens kruisjes. pc opnieuw geinstalleerd en toen was het weg.[/quote:b43a079ce1] Volgens mij heb jij niet door hoe providers te werk gaan. Wie logt er nou in op de provider? Dat doet de pc/modem toch zeker? Wie kan er dus bepaalde sites blokkeren? De provider toch zeker? Of hang jij direct aan het net zonder tussenkomst van een provider. Dat probleem met meerdere mensen haal ik 'direct' uit zijn post en had ik ook aangehaald. Ik zou het waarderen als je mijn post wat beter zou lezen.
Link naar reactie
[quote:3f26cf706f="Rapier"][quote:3f26cf706f="sdk"]volgens mij heb jij nog niet helemaal door hoe het internet werkt... het is niet zo dat elke provider zijn eigen kopie van "het internet" heeft... :roll: en over meerderen mensen problemen, waar haal je dat dan uit? Pc van mijn pa (win 98) had vroeger weleens kruisjes. pc opnieuw geinstalleerd en toen was het weg.[/quote:3f26cf706f] Volgens mij heb jij niet door hoe providers te werk gaan. Wie logt er nou in op de provider? Dat doet de pc/modem toch zeker? Wie kan er dus bepaalde sites blokkeren? De provider toch zeker? Of hang jij direct aan het net zonder tussenkomst van een provider. Dat probleem met meerdere mensen haal ik 'direct' uit zijn post en had ik ook aangehaald. Ik zou het waarderen als je mijn post wat beter zou lezen.[/quote:3f26cf706f] Meerdere mensen bedoelt hij volgens mij in zijn algemeenheid. Hij noemt niet specifiek dat die andere PC in zijn netwerk dit probleem ook heeft. Dat moet je ook weten. Andere provider kan die andere PC niet hebben want er zijn twee PC's met een crosslinkkabel en de andere PC direct aan een kabelmodem. Probeer anders eens je eigen PC alleen aan het kabelmodem te hangen als die andere PC dit probleem niet heeft. Mischien zit het wel in het kabelmodem of inderdaad bij de provider.
Link naar reactie
[quote:8c1e527811="tomvdlee"]Meerdere mensen bedoelt hij volgens mij in zijn algemeenheid. Hij noemt niet specifiek dat die andere PC in zijn netwerk dit probleem ook heeft. Dat moet je ook weten. Andere provider kan die andere PC niet hebben want er zijn twee PC's met een crosslinkkabel en de andere PC direct aan een kabelmodem. Probeer anders eens je eigen PC alleen aan het kabelmodem te hangen als die andere PC dit probleem niet heeft. Mischien zit het wel in het kabelmodem of inderdaad bij de provider.[/quote:8c1e527811] Hij heeft dit probleem al een paar maanden en heeft 2-6 een nieuwe pc gekocht. Install, internet ingesteld en dat werkte. Vervolgens naar deze site en het probleem verscheen weer. Ik kan vanavond kijken of ik dit probleem ook heb want het is mij nog niet opgevallen. Op mijn werk heb ik het wel maar dat is geblokkeerd. Persoonlijk zou ik eens kijken of het bij de provider ligt. Ik laat vanavond wel wat meer weten.
Link naar reactie
ten eerste sorry dat ik dit zo geformuleerd heb[wie heeft nu eens een concreet antwoord!!]het was niet uit onbeleefdheid. ik had beter kunnen zeggen: wie heeft er een antwoord op mijn probleem. dat profider gebeuren je denkt toch niet dat iedere profider zijn eigen internet heeft??dus daar kan het volgens mij niet in zitten. ik zit dus als 2e pc,maar de eerste pc heeft het zelfde probleem. misschien zit het hem toch in de beveiliging van de explorers. ik heb firefox geprobeerd,blijft het zelfde. nu heb ik enigma browser en weer op computertotaal[bij de ads krijg je dit] Bewerking is afgebroken Internet Explorer kan geen verbinding met de opgevraagde webpagina maken. De pagina is mogelijk tijdelijk niet beschikbaar. -------------------------------------------------------------------------------- Probeer het volgende: Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw. Klik op Bestand en vervolgens op Off line werken als u deze pagina eerder hebt bezocht en wilt bekijken wat hiervan op uw computer is opgeslagen. Klik voor informatie over off line surfen met Internet Explorer op het menu Help en vervolgens op Inhoudsopgave en index. Internet Explorer. het voorin geprogameerde besturings systeem xp op de nieuwe pc,was alleen een kwestie van alles aansluiten stekker erin, pc aanzetten,verbinding maken met het internet of via een lan. naam invullen,klaar en internetten maar. naar pagina,s surfen en weer het probleem net als de vorige pc,wat kan er dan fout gegaan zijn. tevens heb ik geinstalleerd:adaware,spybot,sygate firewall,avg antivirus. misschien ligt het hier aan?? deze progjes stonden ook op die anderen pc. nog iemand een tip.
Link naar reactie
heb je geen msn ofzo dan kan ik ff snel paar dingen achter elkaar vragen zoals heb je beveiligingssoftware, heb je een router staat je splitter goed (ruist je telefoon als je vol download als je adsl hebt) welke updates heb je geinsstalleerd, wanneer begonnen de problemen en wat is er verandert aan de situatie sinde dat het nog wel werkte.
Link naar reactie
[quote:8ecd7ec3e0="vedion"]dat profider gebeuren je denkt toch niet dat iedere profider zijn eigen internet heeft??dus daar kan het volgens mij niet in zitten.[/quote:8ecd7ec3e0] Nee, daar heb je gelijk maar iedere provider biedt zijn klant het internet op een andere manier aan. Providers kunnen jou in principe de toegang ontzeggen tot bepaalde sites want jou pc vraagt nl. het adres op en de server van de provider geeft jou vervolgens de informatie die hij vind. De provider is jou schakel tot het internet. Waar ik nu heen wil gaan is dat je de mogelijke oorzaken van het probleem moet elimineren en aangezien je al veel dingen hebt doorgestreept kun je allicht dit nog onderzoeken.
Link naar reactie
[quote:038e915fbf="Rapier"][quote:038e915fbf="vedion"]dat profider gebeuren je denkt toch niet dat iedere profider zijn eigen internet heeft??dus daar kan het volgens mij niet in zitten.[/quote:038e915fbf] Nee, daar heb je gelijk maar iedere provider biedt zijn klant het internet op een andere manier aan. Providers kunnen jou in principe de toegang ontzeggen tot bepaalde sites want jou pc vraagt nl. het adres op en de server van de provider geeft jou vervolgens de informatie die hij vind. De provider is jou schakel tot het internet. Waar ik nu heen wil gaan is dat je de mogelijke oorzaken van het probleem moet elimineren en aangezien je al veel dingen hebt doorgestreept kun je allicht dit nog onderzoeken.[/quote:038e915fbf] man blijf toch eens ontopic met je onzin opmerkingen :-? hij vatte samen wat ik zei dan hoef jij daar weer niet op in te gaan. Dat een site wordt geblokkeerd heeft werkelijk niks met dit te maken aangezien er dan geen kruisjes komen te staan maar of een forbidden of een kan niet weergeven...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...