Ga naar inhoud

Iritante reclame flashmedia

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd worden reclame boodschappen zonder er om te vragen afgespeeld terwijl er vroeger eerst gevraagd werd of dit moest worden toegelaten. Ik vraag jullie: hoe verander ik dit weer zodat er eerst om word gevraagd. Soms als je een artikel aan het lezen bent word je aandacht afgeleid door een iritante active reclame zoals de snelweg met het verkeer op de openings pagina van computertotaal.nl. Nu is deze redelijk rustig dus ik laat hem maar bewegen. Je kunt het beeld handmatig wel stil zetten maar als de pagina uit 2 delen - of meer - bestaat moet je dat bij de volgende(n) ook weer opnieuw doen. Ik vermoed dat ik dit zelf heb aangezet maar ik wil het wel weer graag uit hebben staan en alleen activeren als ik daar mee accoord ga. Bedankt vast, Jos.
Link naar reactie
[quote:4604c4b0f3="Jose Pablo"]Sinds enige tijd worden reclame boodschappen zonder er om te vragen afgespeeld terwijl er vroeger eerst gevraagd werd of dit moest worden toegelaten. Ik vraag jullie: hoe verander ik dit weer zodat er eerst om word gevraagd. Soms als je een artikel aan het lezen bent word je aandacht afgeleid door een iritante active reclame zoals de snelweg met het verkeer op de openings pagina van computertotaal.nl. Nu is deze redelijk rustig dus ik laat hem maar bewegen. Je kunt het beeld handmatig wel stil zetten maar als de pagina uit 2 delen - of meer - bestaat moet je dat bij de volgende(n) ook weer opnieuw doen. Ik vermoed dat ik dit zelf heb aangezet maar ik wil het wel weer graag uit hebben staan en alleen activeren als ik daar mee accoord ga. Bedankt vast, Jos.[/quote:4604c4b0f3] wat bedoel je precies met reclameboodschappen? popups?? Want dan kan het zijn dat de popupblocker is uitgeschakeld... 1.Welk OS gebruik je? 2. download adaware 1.06 en de nieuwste definities. Scan je pc grondig 3. download crapcleaner, voor link zie mijn sig (bij 'help mij, klik hier bedankt =)) run cc en ruim de zooi op. Is het probleem dan nog steeds?
Link naar reactie
[quote:dbb7f74a8f="Zlatan"][quote:dbb7f74a8f="noamen"]Heb je al zo'n Ja/Nee sticker op je monitor geplakt? :D[/quote:dbb7f74a8f] Ga met die grappen naar een ander Forum en verziek de boel daar. Dit Forum is voor serieuse vragen en SERIEUSE antwoorden![/quote:dbb7f74a8f] Sjonge sjonge, zuurpruim. Een grapje moet toch best kunnen.
Link naar reactie
[quote:0f8e3df822="Jose Pablo"]Soms als je een artikel aan het lezen bent word je aandacht afgeleid door een iritante active reclame zoals de snelweg met het verkeer op de openings pagina van computertotaal.nl. Nu is deze redelijk rustig dus ik laat hem maar bewegen.[/quote:0f8e3df822]Die flash reclame kan je in Internet Explorer blokkeren als je gebruik maakt van [url=http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html]SpywareBlaster[/url]. [img:0f8e3df822]http://home.hetnet.nl/~stefsmeenk/spywareblaster.gif[/img:0f8e3df822] Verder vond ik ook nog deze: [url=http://www.nirsoft.net/utils/tflash.zip]Nirsoft TurnFlash[/url] Dit bestand unzippen en het bestand tflash.exe in de map [b:0f8e3df822]C:\Program Files\Nirsoft TurnFlash[/b:0f8e3df822] plaatsen(deze map even zelf aanmaken.) Het programma plaatst een icon in de taakbalk, als je er op klikt wijzigt de weergave van Flash in Internet Explorer (Flash disabled of Flash enabled) [img:0f8e3df822]http://www.nirsoft.net/utils/tftaskbar.gif[/img:0f8e3df822] Je kunt TurnFlash ook mee op laten starten met Windows, dit kan op 2 manieren: 1) Flash standaard toestaan. Open een klablokbestand. Kopieer onderstaande code in dit kladblokbestand. Ga naar Bestand - Opslaan als. Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad Bij "Bestandsnaam" zet je: TurnFlash1.reg Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*). Klik op de knop Opslaan. [code:1:0f8e3df822]REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "Nirsoft TurnFlash"="C:\\PROGRA~1\\NIRSOF~1\\tflash.exe on!"[/code:1:0f8e3df822] Dubbelklik op de TurnFlash1.reg file en laat de wijzigingen aan het register toevoegen. 2) Flash standaard uitschakelen. Open een klablokbestand. Kopieer onderstaande code in dit kladblokbestand. Ga naar Bestand - Opslaan als. Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad Bij "Bestandsnaam" zet je: TurnFlash2.reg Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*). Klik op de knop Opslaan. [code:1:0f8e3df822]REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "Nirsoft TurnFlash"="C:\\PROGRA~1\\NIRSOF~1\\tflash.exe off!"[/code:1:0f8e3df822] Dubbelklik op de TurnFlash2.reg file en laat de wijzigingen aan het register toevoegen. Kleine opmerking(uit de handleiding):[quote:0f8e3df822]Be aware that in Windows NT, 2000 and XP, this utility will not work if you don't have permission to write to the Registry keys of Internet Explorer.[/quote:0f8e3df822]Bij mij doet hij het zonder te sputteren(moet je maar even uitvogelen hoe dit te bereiken) vr.gr.smeenk :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Halo Hr. Smeenk, Hartelijk dank voor uw bijdrage. Ik ben een poosje weg geweest waardoor ik tot vandaag het forum niet kon raadplegen. Ik ga hier vanavond meteen werk van maken. Uiteraard aan allen die gereageerd hebben hartelijk dank. (By the way: ik draai Win XP Pro+SP2 + upgrades(Engels) op een Intel mobo P4/2,8G, 1 Gb/400Mhz mem., 5x HD(2x EIDE,3x SCSI) Sony Cd toaster, Pioneer-109 DVD toaster, PLextor SCSI CD drive, 400W PSU. Smoothwall Express 2.0 Firewall ( Gigabyte mobo in mini case, P3/1G, 128Mb mem.) + 3Com OCR 812 ADSL router, in het netwerk 1x Kleuren LED Oki C5300, 1 x Mono LED Oki OP14EX-N). Ik meld me wel als het ook werkt. Vr.gr. Jos.
Link naar reactie
[quote:c66c3b3ecc="noamen"][quote:c66c3b3ecc="Zlatan"][quote:c66c3b3ecc="noamen"]Heb je al zo'n Ja/Nee sticker op je monitor geplakt? :D[/quote:c66c3b3ecc] Ga met die grappen naar een ander Forum en verziek de boel daar. Dit Forum is voor serieuse vragen en SERIEUSE antwoorden![/quote:c66c3b3ecc] Sjonge sjonge, zuurpruim. Een grapje moet toch best kunnen.[/quote:c66c3b3ecc] Zeker vind ik ook, zolang het geen bladen vol worden, moet het kunnen. Ik kon er wel om lachen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...