anoniem Geplaatst: 29 mei 2005 Delen Geplaatst: 29 mei 2005 heb net een nieuwe pc waar ik xp heb opgezet. Netwerk en internet werkt. Alleen de verbinding van internet wordt na ongeveer 20/30 minuten verbroken als ik niet on line ben geweest. Daarna is het alleen maar klikken op opnieuw (keuze tussen off line en opnieuw) en dan surf ik vrolijk verder. Is er hier ergens een instelling voor?? Bij de vorige pc had ik geen last. Heb nergens een tijdsinterval kunnen vinden. Wie heeft voor mij een tip?? Eddy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2005 ADSL/KABEL? interne modem/externe modem? type modem? USB Modem / ethernet modem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2005 adsl bij tiscali. speechtouch modem, conceptronics router Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2005 Windows-Help: "Open Telefoon- en modemopties in het Configuratiescherm. Klik op het tabblad Modems op de modem die u wilt configureren en klik vervolgens op Eigenschappen. Klik op de tab Geavanceerd en klik vervolgens op Standaardvoorkeuren wijzigen. Op het tabblad Algemeen onder Voorkeurinstellingen voor bellen hebt u een aantal mogelijkheden" ... waaronder: "Schakel het selectievakje Verbinding verbreken indien langer dan in en typ vervolgens het aantal minuten van de wachttijd voordat de modemverbinding moet worden verbroken." Dit misschien? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen