Ga naar inhoud

opnieuw verbinding maken

Aanbevolen berichten

heb net een nieuwe pc waar ik xp heb opgezet. Netwerk en internet werkt. Alleen de verbinding van internet wordt na ongeveer 20/30 minuten verbroken als ik niet on line ben geweest. Daarna is het alleen maar klikken op opnieuw (keuze tussen off line en opnieuw) en dan surf ik vrolijk verder. Is er hier ergens een instelling voor?? Bij de vorige pc had ik geen last. Heb nergens een tijdsinterval kunnen vinden. Wie heeft voor mij een tip?? Eddy
Link naar reactie
Windows-Help: "Open Telefoon- en modemopties in het Configuratiescherm. Klik op het tabblad Modems op de modem die u wilt configureren en klik vervolgens op Eigenschappen. Klik op de tab Geavanceerd en klik vervolgens op Standaardvoorkeuren wijzigen. Op het tabblad Algemeen onder Voorkeurinstellingen voor bellen hebt u een aantal mogelijkheden" ... waaronder: "Schakel het selectievakje Verbinding verbreken indien langer dan in en typ vervolgens het aantal minuten van de wachttijd voordat de modemverbinding moet worden verbroken." Dit misschien?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...