Ga naar inhoud

ervaring met programma poppeeper!

Aanbevolen berichten

enige tijd gebruik ik het programma popppeeper, een e mailchecker, en het voldeed aan de eisen, maar de laatste tijd meld hij geen nieuwe e mail aan van hotmail heb er 2, daar voor deed hij het altijd, heb al van alles geprobeerd wat het zou kunnen zijn maar niets kunnen vinden alles is in orde ook de installatie, hij meld alleen nog wanadoo, maar geen hotmail meer ik vind het maar vreemd, heeft iemand daar ook ervaring mee, bij voorbaat hartelijk dank, charlotte...... :cry:
Link naar reactie
[quote:5e96b3d83d="JBS"]Punten in tekst doen wonderen voor de leesbaarheid :P Het kan zijn dat je het programma maar een bepaalde tijd kon gebruiken of dat hij maar een bepaald aantal mail kan ophalen voordat je moet betalen. Heb je daar al naar gekeken? Is het freeware, free-to-try ?[/quote:5e96b3d83d] Vergeet niet dat hoofdletters ook goed werken voor de leesbaarheid. :lol:
Link naar reactie
[quote:2232292d04="brutes"]nee, het waren bestaande hotmail-adressen, misschien hebben ze het geblokkeerd, vanwege dat de hotmail 250mb wordt??? zou kunnen, we komen er ooit wel eens achter denk ik?? :-?[/quote:2232292d04]Nee, het was toen wel de bedoeling om de POP3 ondersteuning te beeindigen per april van dit jaar. Uiteindelijk is bekent gemaakt dat het alleen zou gelden voor nieuw aangemaakte accounts. Ik heb al sinds maanden 250MB inbox (mbv de welbekende truc) en het werkt nog steeds icm Outlook Express.
Link naar reactie
Je kunt eens proberen de laatste versie van poppeeper's webmail plugin te downloaden: http://www.poppeeper.com/plugins.php Lukt dat ook niet dan kun je [url=http://www.dedigitalerevolutie.nl/toontext.asp?id=9521]Freepops[/url] tussen hotmail en poppeeper 'inhangen'. Freepops is voor poppeeper een gewone pop3-server.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...