anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Delen Geplaatst: 23 juni 2005 De opties in mijn spellingcontrole bestaan uit 4 variaties engels. Ik wil de spellingcontrole ook in het nederlands kunnen uitvoeren. Weet iemand hoe ik dat kan instellen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 In Outlook Express zit ook een Handleiding 'Inhoudsopgave en index' (Via 'Help' of de knop [b:7255637c12]F1[/b:7255637c12]). En daar staat: Als u de instellingen van de spellingcontrole wilt aanpassen, klikt u in het menu Extra op Opties en klikt u vervolgens op het tabblad Spelling. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 Hb ik geprobeerd, maar bij mij staan daar alleen maar 4 versies van de engelse spellingcontrole in. Engels(amerikaans engels (canada) engels (verenigd koninkrijk engels(standaard) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 De Nederlandse installeren? Outlook Express gebruikt de spellingscontrole van MS Office/MS Works, dus daar moet je waarschijnlijk de Nederlandse installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 In Word en in Office gebruik ik de nederlandse spellingcontrole. Dat geeft geen problemen. Maar hoe krijg ik die woordenlijst in Outlook Express? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2005 In Outlook Express staat in Help: [i:23c41374c1]In Outlook Express wordt de spellingcontrole gebruikt die bij de volgende Microsoft Office-programma's wordt geleverd: Microsoft Word, Microsoft Excel en Microsoft PowerPoint. Als u geen van deze programma's hebt geïnstalleerd, is de opdracht Spellingcontrole [b:23c41374c1]niet beschikbaar[/b:23c41374c1][/i:23c41374c1]. OE moet dus zijn instellingsmogelijkheden bij één van de Office-producten vandaan halen. Kan het zijn dat je Office-producten hebt die afkomstig zijn uit verschillende paketten? B.v. oorspronkelijk een compleet Engelstalig Office paket, en later daarnaast een Nederlandstalig onderdeel zoals Word geïnstalleerd. Ik zou me kunnen voorstellen dat OE dan zijn opties nog haalt uit die orspronkelijke installatie. Hoe dan ook, de instelmogelijkheden komen van Office, OE heeft die opties volgens bovenstaand niet zelf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2005 Wellicht OE opnieuw installeren, dat ie dan de nieuwe instellingen wel pakt? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen