anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Delen Geplaatst: 12 mei 2005 Hallo, Ik wil mozilla firefox gaan gebruiken maar, ik wil de map met bladwijzers verplaatsen naar een andere partitie. Ook mijn mails, documenten en alle andere zaken staan daar. Dit is handig omdat ik met norton ghost werk. Bij het terugzetten van een image verlies ik zo nooit gegevens. Bij internet explorer kon ik gewoon de map favorieten slepen naar de andere partitie. Bij firefox vind ik de map bladwijzers niet eens. Wie weet waar deze staat en of hetgeen ik wil wel gaat? Vraag 2: Bij i.e. kan ik dmv een rechtsklik ergens op het scherm een snelkoppeling maken op mijn bureaublad. Hoe doe ik dat met firefox? In het snelmenu (rechtsklik) zit deze optie niet. En hoe druk je een foto af in firefox? In i.e. verschijnen de 4 pictogrammetjes bij het aanwijzen van een foto. En nog een vraag: Kan ik auto aanvullen van bezochte sites in de adresbar uitschakelen? Ik wil niet de lhele waslijst krijgen bij het intikken van 1 letter in de adresbalk. Wie o wie kan me hiermee helpen? Bij voorbaat dank voor eventuele hulp / moeite. M.vr.gr., Mario Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 [b:543c0b3374]vraag1:[/b:543c0b3374] Firefox maakt gebruik van een profiel, dat is een map waarin o.a. je bookmarks (favorieten) staan. [url]http://www.mozilla.org/support/firefox/profile[/url] In de bovenstaande url staat hoe je een profiel kunt verplaatsen, of hoe je een nieuw profiel kunt maken. [b:543c0b3374]vraag2:[/b:543c0b3374] weet ik zo niet, je zou kunnen proberen om het icoontje naast de url (favicon) te slepen naar het bureaublad. [b:543c0b3374]vraag3:[/b:543c0b3374] Als je op een plaatje rechts klikt, kun je kiezen "view image". Daarna kun je bij file-> print kiezen. [b:543c0b3374]vraag4:[/b:543c0b3374] Ja dat kan, bij edit->preferences -> privacy klikken op het plusje van "saved form information" En dan het vinkje uitvinken. Eventueel kun je ook enkele items uit zo'n lijst verwijderen: Selecteer een item, en druk dan shift delete. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 1 > ok, ga ik morgen proberen 2 > lukt me niet 4 > heb ik uitgevinkt en gewist, maar zonder resultaat. Enig idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 Vraag 2 Kan je zo doen als RuudFeen omschrijft of je maakt er een bladwijzer( in IE normen ze dat een favoriet) van en die kan je later ook naar het bureaublad slepen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 [quote:39a5e3f5ba="Mario7"]1 > ok, ga ik morgen proberen 2 > lukt me niet 4 > heb ik uitgevinkt en gewist, maar zonder resultaat. Enig idee?[/quote:39a5e3f5ba]Vraag 4 gereedschappen, voorkeuren, geavanceerd ,toegankelijkheid, zoeken terwijl u typt gebruiken, uitvinken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 Staat niet aangevinkt, maar toch.....?????????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 [quote:f5daeb6208="Mario7"]Staat niet aangevinkt, maar toch.....??????????[/quote:f5daeb6208]Ja dan zal je in de adresbalk about:config moeten typen en het zoeken in bv. accessibility.typeaheadfind standaard boolean true/false moeten zoeken. Maar dat kan je beter aan een expert vragen , en die vind je in de link hier onder. http://www.mozbrowser.nl/forum/ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen