Ga naar inhoud

Kan iemand mij advies geven??

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen ik kom er niet uit ik heb een normale pc 800mhz xp pro een verbinding van 100mbps maar krijg bij speedtest maar 516KByte/sec, heb alle spy/ad-a ware programma's op losgelaten norton2005 op zitten en zo weinig mogelijke processen lopen. Kan iemand mij aub vertellen wat ik kan doen. Probeer altijd overal zelf uit te komen maar word toch een beetje ingewikkeld :(
Link naar reactie
[quote:30a9c05dc0="Obi-wan-kenobi"][quote:30a9c05dc0="JBS"]Datalimiet van o.a. Classic is onlangs afgeschaft.[/quote:30a9c05dc0]Maar hebben ze het mannetje dat die datalimieten beheert al de laan uit gestuurd? Chello is niet de meest klantvriendelijke organisatie. :P[/quote:30a9c05dc0]Ja, want ik zit geregelt op 70Gb en heb nergens last van. Behalve [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=140889]dit[/url] dan...
Link naar reactie
[quote:2de9b79b8b="Yoenes"]Ok dus met mn snelheid is niets mis[/quote:2de9b79b8b]Je zegt dat je 500 kBYTES haalt, dit moet dan wel 4000 kBYTES zijn, kijk nog eens goed naar de resultaten van Speedtest in welke inheid je de resultaten ziet.[quote:2de9b79b8b="Yoenes"]alleen sp2 installeren voor torrent files[/quote:2de9b79b8b]Nee, als je SP2 geinstalleerd hebt is er een fix beschikbaar, goed lezen :P
Link naar reactie
[quote:86c688d49b="Yoenes"]firewal windows uitgeschakeld, norton internet security uit en gebruik bitcomet die stelt zelf de poorten in, zit aan een cable modem.[/quote:86c688d49b]Probeer 't 'ns met BitTornado. Geeft ie een groene indicator of een gele bij het downloaden van dezelfde torrent? http://www.bittornado.com/download.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...