Ga naar inhoud

casema komt afspraak niet na..

Aanbevolen berichten

Dag mensen, ik had gister een afspraak met Casema dat ze langs zouden komen voor het bezorgen van het kabelpakket voor internet. Hier heb ik schriftelijk bericht van gekregen, dat ze tussen 09.00 uur een 18.00 uur langs zouden komen. Je raadt het al, niet langsgekomen dus..Dag vrije dag, en donderdag komen ze nu, en moet ik dus weer de HELE dag thuisblijven... Nu heb ik een beetje zitten google'en, en ben erachter dat verschillende providers een vergoeding bieden. Alleen over Casema kan ik niks vinden. Is jullie hier wat over bekend?
Link naar reactie
[quote:7b0d0815a5="Quinten"]Ik heb dus ook gebeld, en het enige wat uit de mond van dat mens kwam was een paar keer sorry. Vanmiddag hoorde ik pas dat er dus ook een mogelijkheid is tot vergoeding..[/quote:7b0d0815a5]Stel je klacht eerst bij Casema, geef ze een kans om zich te beteren. http://www.casema.nl/portal/page?_pageid=53,248570&_dad=portal&_schema=PORTAL Schrijf een stevig betoog met verwijzingen naar schadevergoedingen van andere providers/kabelbedrijven en wijs Casema erop dat er ook zoiets als concurrentie bestaat en dat jij, familie en vrienden zo kunnen overstappen. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...