Ga naar inhoud

downloaden zip

Aanbevolen berichten

regelmatig ga ik downloaden cursors xp, en via zip sla ik het op, maar de ene keer dan gaat het probleemloos, maar de andere keer krijg ik het niet in het bestand, met bepaalde cursors meestal een pakket, is hier iemand bekend mee ik gebruik ultimatezip, heb er regelmatig ruzie mee, had nu een hele mooie gevonden, maar nee hoor, ik krijg het er niet op, heb het wel 10x verwijderd, daarna weer opnieuw gedownload, alles uit de kast gehaald maar nada het wil niet jasses, wie weet wat??????? :( groeten charlotte...
Link naar reactie
[quote:68f003fc48="brutes"]regelmatig ga ik downloaden cursors xp, en via zip sla ik het op, maar de ene keer dan gaat het probleemloos, maar de andere keer krijg ik het niet in het bestand, met bepaalde cursors meestal een pakket, is hier iemand bekend mee ik gebruik ultimatezip, heb er regelmatig ruzie mee, had nu een hele mooie gevonden, maar nee hoor, ik krijg het er niet op, heb het wel 10x verwijderd, daarna weer opnieuw gedownload, alles uit de kast gehaald maar nada het wil niet jasses, wie weet wat??????? :( groeten charlotte...[/quote:68f003fc48] Het is mij niet compleet duidelijk wat nu precies het probleem is, en welke Windows je gebruikt. Lukt het inpakken niet of het uitpakken? Als het uitpakken niet lukt en je gebruikt ME of XP dan hoef je geen programma van derden te gebruiken. Dat kan gewoon met ME en XP. Voor inpakken heb je idd een programma nodig. Dat programma van jou ken ik helaas niet. Ik weet wel een ander programma, namelijk Zipgenius (= gratis). Kun je hier: http://www.zipgenius.it/ downloaden. Misschien dat het daar wel mee lukt.
Link naar reactie
bedankt voor de tips, heb best,syst.windows 2000, en gebruik ultimatezip, is ook gratis en vergelijkbaar met het betaalde winzip, ultimate is uitgebreider, alleen sommige krijg ik niet uitgepakt, misschien wel mijn fout de ene cursor krijg ik er wel op, de ander weer niet, de meeste wel, maar bij ovni igp85 van cursor xp krijg ik een foutmelding, een hele aparte cursor krijg ik er absoluut niet op, hij maakt elke dag nieuwe, vanmorgen nog heb ik er weer een gedownload zonder problemen, dus wat het nu precies is joost mag het weten, misschien zouden jullie het eens kunnen proberen te downloaden, kijken wat het doet, als jullie het ook niet lukt, zal het wel een speciale cursor zijn die er niet op kan??blijf nieuwsgierig wat het nou is!! bij voorbaat hartelijk dank... groeten charlotte :roll:
Link naar reactie
heb het gevonden op c/net download.com staat als eerste in de aanbieding, absoluut geen last van spyware, kijk maar eens rond op cursor xp, je hoeft het niet persee te downloaden, maar de standaard zijn wel erg saai, je heb keus uit rond 250 modellen, er zit altijd wel wat bij, sommige haal ik er ook weer af, vind ik niks, te beweegelijk, maar das persoonlijk he......................... groeten charlotte.................. :D
Link naar reactie
een goede morgen allemaal, ik ben er wel achtergekomen dat het downloaden van een bepaalde cursor met een code Igp 85, die krijg je er niet op,als het van die serie is(joost mag het weten waarom niet) die krijg je er niet op, de rest wel dit is via wincustomize.com voor cursor xp/2000 heb je een oudere versie dat kan dan niet, maar er zijn er genoeg die erg leuk zijn en niet saai......... vriendelijke groet, charlotte..................................
Link naar reactie
[quote:c0aa0a8ea1="brutes"]een goede morgen allemaal, ik ben er wel achtergekomen dat het downloaden van een bepaalde cursor met een code Igp 85, die krijg je er niet op,als het van die serie is(joost mag het weten waarom niet) die krijg je er niet op, de rest wel dit is via wincustomize.com voor cursor xp/2000 heb je een oudere versie dat kan dan niet, maar er zijn er genoeg die erg leuk zijn en niet saai......... vriendelijke groet, charlotte..................................[/quote:c0aa0a8ea1] Misschien heeft het met het OS te maken. Er zullen ongetwijfeld ook wel cursors zijn voor MAC OS en Linux etc. En die zijn niet onder Windows te installeren.
Link naar reactie
ik weet het niet ben wel nieuwsgierig wat het nou is, of het is een andere samenstelling, als iemand het download dat programma is voor xp/2000 er was ereen die gigantisch mooi was en juist die heeft code Igp 85, en die krijg ik er niet op, je kan wel een mail sturen volgens mij, maar mijn engels in geschrift is niet zo goed, dus kan ik het niet zo goed verwoorden als in het nederlands, das wat gemakkelijker he, dus als iemand het eens wil proberen dat zou wel leuk zijn, daar leer ik ook weer van, bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite....... groeten charlotte.......................
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...