Ga naar inhoud

Limewire deelt niet meer al mijn bestanden?

Aanbevolen berichten

Ik heb in Limewire eindelijk eens mijn map met avi's gedeelt, in de trand van... "Laat ik de mensheid eens helpen :D " Het vage is alleen dat ik dit krijg: [img:e8170cd706]http://www.safihre.com/website/lime.jpg[/img:e8170cd706] En dat loopt dan heel langzaam op... Dus de vraag is, waarom deelt limewire niet in 1x al mijn bestanden maar heel langzaam 1 voor 1?
Link naar reactie
[quote:e0c8bcdf28="webspider"]Omdattie ze eerst moet hashen? 't zou niet iedere keer mogen gebeuren iig[/quote:e0c8bcdf28]LOL ik heb hem ff 3 uur aan laten staan en hij is nu idd klaar :lol: Kep ff afgesloten en opnieuw gestart en nu doet hij het wel maar dan duurt het maar 20 sec. Wat is hash'en btw? :oops:
Link naar reactie
Hashen is bv een MD5 hash van een bestand maken. Dit betekent dat er een 'unieke' code van het bestand wordt gemaakt, in bv 128 bits (16 lettertekens), of bv in het geval van torrents afhankelijk van de langte vanhet bestand. Je hebt hiermee een controlemiddel of het bestand wel correct binnen is en je kunt controleren of meerdere mensen wel hetzelfde bestand hebben (immers: zelfde bestandsnaam en grootte zegt nog niets) Dit kost nu eenmaal wat tijd (moet het hele bestand lezen en dan een hash berekenen), 3 uur dus, ik vermoed een gig of 10 ofzo? :)
Link naar reactie
[quote:c78a743c06="webspider"]Dit kost nu eenmaal wat tijd (moet het hele bestand lezen en dan een hash berekenen), 3 uur dus, ik vermoed een gig of 10 ofzo? :)[/quote:c78a743c06]Hehhehe... 171GB :lol: Die 0.5 TB moet ergens voor gebruikt worden, ik hou het maar op video-'bewerking' :lol: Inmiddels ook al 8.500 bestanden :P God wat zal Brein van mij houden :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...