anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Delen Geplaatst: 7 mei 2005 Ik heb in Limewire eindelijk eens mijn map met avi's gedeelt, in de trand van... "Laat ik de mensheid eens helpen :D " Het vage is alleen dat ik dit krijg: [img:e8170cd706]http://www.safihre.com/website/lime.jpg[/img:e8170cd706] En dat loopt dan heel langzaam op... Dus de vraag is, waarom deelt limewire niet in 1x al mijn bestanden maar heel langzaam 1 voor 1? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 Omdattie ze eerst moet hashen? 't zou niet iedere keer mogen gebeuren iig Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 [quote:e0c8bcdf28="webspider"]Omdattie ze eerst moet hashen? 't zou niet iedere keer mogen gebeuren iig[/quote:e0c8bcdf28]LOL ik heb hem ff 3 uur aan laten staan en hij is nu idd klaar :lol: Kep ff afgesloten en opnieuw gestart en nu doet hij het wel maar dan duurt het maar 20 sec. Wat is hash'en btw? :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 Hashen is bv een MD5 hash van een bestand maken. Dit betekent dat er een 'unieke' code van het bestand wordt gemaakt, in bv 128 bits (16 lettertekens), of bv in het geval van torrents afhankelijk van de langte vanhet bestand. Je hebt hiermee een controlemiddel of het bestand wel correct binnen is en je kunt controleren of meerdere mensen wel hetzelfde bestand hebben (immers: zelfde bestandsnaam en grootte zegt nog niets) Dit kost nu eenmaal wat tijd (moet het hele bestand lezen en dan een hash berekenen), 3 uur dus, ik vermoed een gig of 10 ofzo? :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 [quote:c78a743c06="webspider"]Dit kost nu eenmaal wat tijd (moet het hele bestand lezen en dan een hash berekenen), 3 uur dus, ik vermoed een gig of 10 ofzo? :)[/quote:c78a743c06]Hehhehe... 171GB :lol: Die 0.5 TB moet ergens voor gebruikt worden, ik hou het maar op video-'bewerking' :lol: Inmiddels ook al 8.500 bestanden :P God wat zal Brein van mij houden :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen