anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Delen Geplaatst: 7 mei 2005 Vanmiddag had ik me computer uitgetrokken ivm onweer. Toen ik net de contact doos inschakelde en daarna de stekker in het stopcontact sloeg sloeg de aardlek schakelijk uit. Begrijpelijk en kan weinig kwaad voor de pc lijkt me, omdat hij uit stond. Maar ik krijg nu geregeld de melding als ik internet opstart: 'zoeken naar proxtie instellingen' , deze melding heb ik voorheen niet gehad. is dit gewoon toeval en ligt het aan @home of toch aan de aardlekschakelaar? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 Vreemd dat de aardlekschakelaar uitvloog, maargoed. Ik zou het euvel in de eerste plaats bij je kabelmodem zoeken, al eens gereset ed? // Heb je alles geaard aangesloten of niet? Als niet, dan is het kabelmodem één van de weinige redenen dat de aardlekschakelaar uit kan vliegen; immers, waar kan nog meer een lekstroom optreden? werkt internet verder wel gewoon? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 internet werkt weer gewoon. ik denk dat de aardlek schakelaar uitsloeg omdat ik de stekkerdoos al aan had gezet en daarna pas de stekker in het stopcontact deed. En ik heb zo'n speciale stekkerdoos die bij hoge spanning uitslaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 Was het de aardlekschakelaar of de schakelaar in je verdeeldoos? Anyway, ga even naar extra/internet opties, verbindingen, LAN-instellingen en vink daar alles uit. That should fix the problem... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 aardlekschakelaar :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen