Ga naar inhoud

Hotmail opent niet meer ...........

Aanbevolen berichten

Ik kan niet meer op hotmail komen. Hij vraagt om wachtwoord en username en blijft dan maar laden. Soms doet ie het wel meestal niet. Heb cookies leeg gemaakt , geschiedenis , temporary files , heb adware gescant. En de instellingen verlaagd. Wat kan ik verder nog doen? Alle hulp welkom.
Link naar reactie
[quote:c9bdb5df8b="roy_spies"]Ik kan niet meer op hotmail komen. Hij vraagt om wachtwoord en username en blijft dan maar laden. Soms doet ie het wel meestal niet. Heb cookies leeg gemaakt , geschiedenis , temporary files , heb adware gescant. En de instellingen verlaagd. Wat kan ik verder nog doen? Alle hulp welkom.[/quote:c9bdb5df8b] Het kan aan conflicterende software liggen. Een kennis van mij had dat probleem ook. Het bleek het te liggen aan een programma dat SpamExtract heet. Als je dat programma ook hebt verwijder het dan. Als je dat programma niet hebt kijk dan bij Software welke programma's er staan. Bedenk ff goed sinds wanneer je het probleem hebt. En welke programma je toen geïnstalleerd hebt. Die kan je dan eventueel ff deïnstalleren. En kijk dan of dat werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...