anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Delen Geplaatst: 6 mei 2005 Ik kan niet meer op hotmail komen. Hij vraagt om wachtwoord en username en blijft dan maar laden. Soms doet ie het wel meestal niet. Heb cookies leeg gemaakt , geschiedenis , temporary files , heb adware gescant. En de instellingen verlaagd. Wat kan ik verder nog doen? Alle hulp welkom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 [quote:c9bdb5df8b="roy_spies"]Ik kan niet meer op hotmail komen. Hij vraagt om wachtwoord en username en blijft dan maar laden. Soms doet ie het wel meestal niet. Heb cookies leeg gemaakt , geschiedenis , temporary files , heb adware gescant. En de instellingen verlaagd. Wat kan ik verder nog doen? Alle hulp welkom.[/quote:c9bdb5df8b] Het kan aan conflicterende software liggen. Een kennis van mij had dat probleem ook. Het bleek het te liggen aan een programma dat SpamExtract heet. Als je dat programma ook hebt verwijder het dan. Als je dat programma niet hebt kijk dan bij Software welke programma's er staan. Bedenk ff goed sinds wanneer je het probleem hebt. En welke programma je toen geïnstalleerd hebt. Die kan je dan eventueel ff deïnstalleren. En kijk dan of dat werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen