anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Hallo, ik gebruik spiderzilla als webcrawler, alleen heb ik problemen zodra ik een website download heb, wanneer er gezocht dient te worden d.m.v het invullen in de selectievakken, de database van de originele website niet lokaal aanwezig is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 En je vraag is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Hoe kan ik dat gedeelte van de website downloaden zodat ik deze capaciteit wel heb? Ik zal een vorbeeld geven: Ik wil bijvoorbeeld de website www.campercontact.nl in zijn geheel downloaden. Op de website zie je aan de linkerkolom de mogelijkheid snelzoeken. Zodra ik de website gedownlaod heb en vervolgens deze snelzoekfunctie lokaal uit wil proberen, doet hij dat niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Lijkt mij niet te gaan werken. Als ik het goed begrijp, wil jij de database die achter de site hangt downloaden? Kan (en mag volgens mij) niet. En wat ik ervan weet is dat webcrawlers als spiderzilla alleen statische pagina's (kunnen) downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Plus dat er een php bestand gebruikt wordt om de DB te doorzoeken en dat een php bestand serverside verwerkt wordt en dus bij de client aankomt als gewoon html, ongeacht de manier van opvragen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen