anoniem Geplaatst: 29 april 2005 Delen Geplaatst: 29 april 2005 Ik zie hier doorgaans goede berichten over Skype. Ik gebruik het nu een paar weken en moet zeggen dat ik er helemaal niet stuk van ben. Ligt dat aan mijn 'omgeving'? Ik heb praktisch altijd veel tot soms heel erg veel last van vertragingen met alle problemen van dien. Gebruik de laatste versie van Skype. Op een alleszins snelle en met ruim geheugen laptop onder XP. Zowel met andere Skype gebruikers als via Skype-out naar vaste en mobiele aansluitingen. En gebruikmakend van of de microfoon en speakers van mijn laptop, maar ook met een USB telefoon en ook met een draadloze telefoon d.m.v. een 'internet phone adapter'. In alle gevallen heb ik nimmer 'full duplex'. Als er 'door elkaar' gepraat wordt valt het hele gesprek uit elkaar met haperingen/herhalingen/(dubbele) echo's en zo meer. Ikzelf heb een kabelaansluiting (doorgaans een snelheid van 2 tot 4 Mb) en de andere kant meestal ook ADSL (of dus een vaste of GSM aansluiting). Wie heeft een oplossing voor dit probleem? Gezien andere ervaringen begrijp ik niet waarom ik slechts een 'militair' gesprek kan voeren met "overs' en 'uits'. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 Probeer is een gewoon bestand te uploaden naar een 100mbits server en meld hier welke snelheid je daaruit haalt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 [quote:0d5f1dc48a="Lodyx"]Probeer is een gewoon bestand te uploaden naar een 100mbits server en meld hier welke snelheid je daaruit haalt.[/quote:0d5f1dc48a] IK weet niet hoe je dat precies doet, maar ik ben ook panellid in een provideronderzoek en daarvoor doe ik regelmatig dergelijk tests (denk ik). Ik haal daar bij een theoretisch max upstreamsnelheid van 192 kbits/s doorgaans meer dan 186 kbits/s. Dat lijkt me niet verkeerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2005 Kwaliteit of drivers van je geluidskaart? groetjes Edmond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen