Ga naar inhoud

Speedtouch 510: Wil niet meer uitgaan

Aanbevolen berichten

Hey, Sinds gisteren ben ik op een raar probleem gestuit. Ik heb een modem/router van Speedtouch (met op de bovenzijde drie lampjes) waarbij er aan de voorkant een knopje zit. Om hem aan te zetten druk je deze knop in en om hem uit te zetten druk je en hou je hem ingedrukt tot de lampjes uitgaan. Nu wil de modem niet meer op de normale manier uitgaan :-? . Hoelang je hem ook ingedrukt houdt, hij blijft aan. Als je de electriciteitskabel eruit trekt dan is hij uit en kan je hem gewoon via de knop weer inschakelen, dus waarschijnlijk ligt het probleem niet bij het slecht functioneren van de knop. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, Alvast Bedankt
Link naar reactie
Ik weet niet of je nog garantie hebt op je modem? Reparatie behoort alleen tot de mogelijkheden als je nog garantie hebt. En anders kun je beter een nieuw modem nemen. Denk overigens dat je vorige probleem waar ik je toen ook mee geholpen hebt, zie hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=142945&highlight= ook aan je modem ligt. Dus als je modem vervangt verhelp je meteen 2 problemen :wink:.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...