anoniem Geplaatst: 27 april 2005 Delen Geplaatst: 27 april 2005 Sinds 1 maand gaat steeds mijn internet lampje op het modem uit. Ik moet dan via de brouwser opnieuw connect geven dan gaat de verbinding weer op UP. Waar kan dit aan liggen ? of hoe krijg ik dit weer zo dat internet led direct weer actief word bij het opstarten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2005 Heb je maar 1 PC/laptop? En heb je dit maar bij 1 PC/laptop? Welke Windows versies gebruik je? Heb je ook intern netwerk? Heb je alle updates van al je windows PC's/laptops? Ook de updates voor wirelless eventueel als je die nodig hebt? Heb je ook computers bekabeld aangesloten? Waar was je mee bezig toen het probleem zich opeens voordeed? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2005 kijk eens of er een auto off instelling aanweizg is op het modem, die na een bepaalde tijd het modem uitzet. Zie handleiding of via webbrowser/telnet/of andere toegang tot modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2005 [quote:542d493e19="roy_startpag"]Heb je maar 1 PC/laptop? En heb je dit maar bij 1 PC/laptop? Welke Windows versies gebruik je? Heb je ook intern netwerk? Heb je alle updates van al je windows PC's/laptops? Ook de updates voor wirelless eventueel als je die nodig hebt? Heb je ook computers bekabeld aangesloten? Waar was je mee bezig toen het probleem zich opeens voordeed?[/quote:542d493e19] Ik heb een vaste pc op de router met xp II, en een mobiele met Win 2000. Met een internnetwerk. Ik heb op XP alle updates. De lamp verbinding Internet op het modem valt weg dus ook de verbinding. Het is vermoedelijk mis gegaan na dat ik op een vrije poort een andere mobiele pc aan heb gesloten waar XP op draait. Deze is er weer vanaf dit was tijdelijk om deze computer van mijn broer weer te herstellen. Sinds dien heb ik dit probleem. Ook zit er de laatste software van de fabriek op geinstallerd aldus de website van Speedtouch. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2005 Maar je hebt het probleem dus op alle bekabeld en onbekabeld aangesloten computers? Heb je al gekeken hoe je auto reconnect optie in het modem/router staat ingesteld? Zoals André aangaf? Hieronder nog meer tips: Is het met dat modem mogelijk dat je een PC op de WAN-poort aansluit? Dus zonder gebruik te maken van de routerfunctie? Zoja, sluit dan een PC op die manier aan en test of het dan wel goed werkt. En check ff of al je computers virusvrij zijn met een geupdate virusscanner. Wat bedoel je trouwens met internetwerk? Een VPN-structuur? Of heb je ook gewoon een thuisnetwerk via TCP/IP? En werkt dat wel goed? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen