anoniem Geplaatst: 26 april 2005 Delen Geplaatst: 26 april 2005 Ik heb nu een ISDN verbinding via KPN met het bijbehorende ADSL modem van Alcatel SpeedTouch 510i. Het werkt goed. Ik wil echter van ISDN af en weer terug op analoog. Vraag kan ik dit modem van Alcatel ook voor een analoge lijn gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2005 Waarschijnlijk niet, het modem wat je nu hebt is een Annex B modem, het modem wat je nodig hebt voor een analoge lijn is een Annex A modem. -- Daan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2005 Mee eens, ik weet vrijwel zeker dat dit niet gaat lukken, ISDN is nl. een heel andere techniek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2005 ik kan uit ervaring melden dat het niet werkt. ik had dezelfde situatie en heb na het omzetten van isdn naar analoog nog geprobeerd om me oude isdn modem te gebruiken om te kijken of ze mij een oor aannaaide door opnieuw een analoog modem te laten kopen. maar het werkt gewoon niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2005 Bedankt allen, ik was er al bang voor, maar het kon zijn dat Alcatel een of andere firmware update had om de 510i aan te passen aan analoog (kon ik niet vinden op hun site hoor). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2005 ik heb hier annaloge aansluiting, maar kreeg een 510i modem. werken deed het niet. de 510 (zonder i) is voor annaloog de 510i (met i) is voor isdn Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen