Ga naar inhoud

runtime fout ??

Aanbevolen berichten

bedankt voor her reageren,maar het komt voor op alle sites,en de ene keer wel en de andere keer niet. er is geen touw aan vast te knopen,het gebeurd zelfs op mijn startpagina,wanadoo. als het gebeurd dan vraagt de pc opsporen foutoplossing?en als je dan op ja klikt dan popt het schermpje nog een paar maal op,en dan plots is het weg,en dan kun je gewoon verder. gisteren had ik het zelfs op de site van computer totaal. ik hoop dat je hier wat mee kan. gerardina
Link naar reactie
Het antwoord dat neuf geeft: [i:528c1b55d9]probeer in IE eens bij: Extra>>INternet-opties>>tabblad Geavanceerd>> vinkje weghalen bij "Melding bij elke scripfout weergeven"[/i:528c1b55d9] staat ook als antwoord aangegeven op blz. 15 van het nieuwste nummer van Computer Idee nr. 10-2005. Op de bladzijden 12 t/m 18 staan diverse Windows foutmeldingen met hun oplossingen, alleen daar al voor is de 2,10 euro z'n geld waard. (ik heb geen aandelen of iets dergelijks, ik koop hem altijd in de losse verkoop) Is het probleem opgelost gerardina douma?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...