anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Delen Geplaatst: 19 april 2005 Ik heb een probleempje: ik kan bepaalde sites sinds 2 a 3 dagen niet meer openen met Firefox of Explorer. Ik krijg bij IE de mededeling dat de pagina niet kan worden weergegeven en bij Firefox krijg ik een time-out mededeling. De andere sites zijn wel bereikbaar. Ik heb geen router en gebruik een alcatel speedtouch modem. Kan het zijn dat die pagina`s gewoon offline zijn? Of kan het iets anders zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Welke pagina's zijn dat dan? Dan kunnen wij ook even kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 Weet je zeker dat je geen aangepast hosts bestand op je PC hebt staan, als er iets staat zoals dit:[quote:d2f086bedf]127.0.0.1 freewebsites.com 127.0.0.1 ads.free-windows-games.com 127.0.0.1 free-windows-games.com [/quote:d2f086bedf]Dan zullen desbetreffende pagina's naar jouw localhost verwezen worden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2005 Ook ik had dit probleem op een gegeven moment. Heb toen de schijf geformateerd en opnieuw windows geinstalleerd waarna alles weer werkte. Waar kan je kijken wat je host bestanden zijn, zou natuurlijk makelijker zijn om dat te veranderen dan alles opnieuw te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2005 Het hosts bestand kun je gewoon vinden door start --> Zoeken --> Bestanden en mappen en dan hosts typen(zonder extensie). Het bestand kun je gewoon openen met notepad(Windows Kladblok) of Wordpad. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen