anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Delen Geplaatst: 18 april 2005 Ey Mensen Kan iemand mij misschien helpen. Ik heb een eigen website http://www.djconfused.nl/handigelinks Maar sinds vandaag kom er niet meer op terwijl ik er gister nog op ben geweest. Iedereen komt op mijn site behalve ik :( Ik draai met WindowsXp Home Edition Heb Chello Plus als internet provider En welke internet Browser die zat al op Windows Xp bij de installatie Heb vandaag mijn hele pc leeg gehaald en windows er weer opnieuw opgezet.Maar dat mocht ook niet helpen. Wie o wie kan mij helpen. ------------------------------------------------------------------------------------- Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 19:48:43, on 18-4-2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe C:\Program Files\NetPumper\NetPumperIEProxy.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe D:\Programmas\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.startpagina.nl/ R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe -s O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\Winampa.exe" O4 - HKLM\..\Run: [NetPumper] "C:\Program Files\NetPumper\NetPumperIEProxy.exe" O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O8 - Extra context menu item: Download with NetPumper - C:\Program Files\NetPumper\AddUrl.htm O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe O23 - Service: eTrust Antivirus RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe O23 - Service: eTrust Antivirus Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe O23 - Service: eTrust Antivirus Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Als je echt een complete format hebt gedaan. Dan ligt het niet aan spyware. Gebruik je een router? De kans is groot dat het daar aan ligt. Reset hem ff, misschien dat het hiermee al verholpen is. Ook het modem zou het nog aan kunnen liggen. Probeer die anders ook ff te resetten. Verder zou het misschien ook aan de opties van je www. account kunnen liggen. Ik maak nooit websites, maar geloof dat er wel een mogelijkheid staat om bepaalde IP's of hostnamen te blokken. Misschien dat je per ongeluk je zelf geblokt hebt ofzo? Bel anders je hostingprovider op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 bedankt alvast voor je hulp Ik gebruik een router :D En ik zelf heb niks geblokt ben gister nog op het forum geweest en vandaag kon het opeens nie meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Heb router en Modem gereset maar lukt nog niet iemand nog een idee :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Nieuwe Log er is veel verschil tussen deze log en die van gister ------------------------------------------------------------------------------------- Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 11:47:35, on 19-4-2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe D:\Programmas\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.startpagina.nl/ O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe O23 - Service: eTrust Antivirus RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe O23 - Service: eTrust Antivirus Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe O23 - Service: eTrust Antivirus Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 misschien gaat er in de dns server van je provider iets fout (heb ik al een paar keer gehad bij planet internet) je kan hier achter komen door het openen van een dosbox (start - uitvoeren - cmd <enter>) typ dan in: ping www.djconfused.nl als het goed is krijg je nu te zien naar welk ip-adres hij zoekt. laat ditzelfde eens doen door iemand die wel op de site komt en dan kijken of hij hetzelfde ip krijgt. als er verschil inzit, of bij jou kan hij helemaal geen ip adres vinden. dan is dit wel op te lossen door je host file aan te passen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Je moet je probleem echt in je router zoeken. En niet op je computer. Dus die logfile heeft geen zin. Probeer eens een nieuwe firmware update binnen te halen. Installeer die ff, en breng je instellingen er opnieuw in. Ook al heb je zelf niks aangepast, ik zou het toch zo doen. Het komt vaak genoeg voor dat routers na verloop van tijd rare kuren beginnen te vertonen. En in 9 van de 10 gevallen helpt deze oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 firmware update Enig idee waar ik dat kan halen. heb er verder niet zoveel verstand van :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 [quote:72c03f9f1c="djconfused"]firmware update Enig idee waar ik dat kan halen. heb er verder niet zoveel verstand van :([/quote:72c03f9f1c] Site van de fabrikant van je router. Moet je op die site typenr zoeken, en dan kan je de juiste firmware upgrade downloaden. Lees voordat je begint ff op die site hoe het precies moet. Of op je bijgeleverde CD. Daar is vaak wel een PDF te vinden daarover. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Ik heb deze router E-Tech Router RTBR03 ben op http://www.e-tech.nu geweest maar kan het zelf niet vinden :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Zie post van gebruiker hieronder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 http://www.e-tech.nu >>support>>netwerk downloads>>firmware RTBR03 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Opgelost Router upgrade gedaan en hij werkt weer bedankt voor het helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Ik zie dit verschil tussen je eerste log en je 2e: [b:5e069889ab]R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe -s O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\Winampa.exe" O4 - HKLM\..\Run: [NetPumper] "C:\Program Files\NetPumper\NetPumperIEProxy.exe" O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O8 - Extra context menu item: Download with NetPumper - C:\Program Files\NetPumper\AddUrl.htm O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe[/b:5e069889ab] Heb je hier een verklaring voor, heb je programma's verwijderd of ben je in het register geweest en heb je daar sleutels verwijderd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 heb niks verwijderd Maar het werkt weer dus je kan dit Topic SLUITEN Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 [quote:4f02aac99f="djconfused"]Maar het werkt weer dus je kan dit Topic SLUITEN[/quote:4f02aac99f]Haha... daar ga ik niet over, daar is de moderator voor :) Ik ben ieder geval blij om te horen dat alles toch nog naar behoren werkt :wink: [edit] http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=143013 [/edit] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen