anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Delen Geplaatst: 17 april 2005 Hoi allemaal Al maanden staan 2 PC heerlijk te draaien op adsl. Nooit problemen, maar nu valt internet elke keer weg. Volgens de status heb ik gewoon verbinding maar als ik bv email gebruik krijg ik de melding "Kan pop3.demon.nl" niet vinden. Ook explorer werkt dan niet meer. Maar dat is dan bij beide computers. Het gebeurt nu regelmatig. Om het probleem te verhelpen moet ik mijn modem elk uur zo'n beetje uit, en dan weer aan zetten. Het is een zyxell 600 prestige met daarna een routertje. Maar met het uit en aan zetten van het moden is het probleem verholpen en werken beide computer weer. (Helaas voor een uurtje" Wie weet raad ?????? grt, FX Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 De firmware van je modem updaten, en dan de instellingen opnieuw instellen. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2005 Beste Roy Ten eerste bedankt voor je reactie, maar ik ben er al uit. Ik had het ook moeten melden, maar heb er niet aangedacht. Oorzaak. Ik had ook AVG emailscanner, dit blokkeerde elke keer na ca 1 uur de lijn omdat deze iets deed op internet. Daardoor kreeg ik de melding "kan pop3.demon.nl" niet vinden of kan geen verbinding maken terwijl de status aangaf dat er wel degelijk verbinding was. Na een aantal dagen flink balen kreeg ik een melding waarbij aangegeven werd dat AVG emailscanner bezig was. Na verwijdering ervan was het over, mijn PC draait sinds gistermiddag weer met een goede verbinding. grt, FX Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen