anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 ik wil gaan downloaden met ftd3 en newsleecher , wat moet ik doen ? Help !!! ik ben nogal een noob. :lol: [color=red:c082762988]@: knip. Geen correspondentie via mail, geen mailadressen op het forum (tenzij je graag spam eet) en reacties op topics in het topic dan kan een ieder er iets van leren. Zo nu ben je forum-noob af en kun je gewoon mee doen :)[/color:c082762988] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Om te beginnen moet je het plaatje uit je onderschrift halen, ik heb het nu reeds gedaan in je bovenstaande post. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 En als het verwijderen van je plaatje gelukt is, zou je ook eens kunnen zoeken op dit forum, want er zijn al wat topics geweest over downloaden uit nieuwsgroepen. Hierbij is ook al een aantal keren de URL's www.binaries4all.nl en www.tuts4u.com genoemd. Ik ga ze hier dan niet nog een keer noemen... ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2005 moet je eens op duken.nl kijken, hier staat alles mooi beschreven in jip en janneke taal, (zelfs ik begreep het) hahaha. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2005 [quote:256bb21c20="drupke"]moet je eens op duken.nl kijken, hier staat alles mooi beschreven in jip en janneke taal, (zelfs ik begreep het) hahaha.[/quote:256bb21c20] Waar heb jij al die tijd gezeten? De laatste reactie in dit topic was inmiddels zo'n 8 maanden oud... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2005 Oeps, overal en nergens, zal de volgende keer toch eens beter naar de data kijken voordat ik mijn klep lostrek. Groetjes. :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen