anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Delen Geplaatst: 15 april 2005 Ik wil dat meerdere gebruikers(profielen) gebruik kunnen maken met internet(ADSL). Ik heb een profiel gemaakt voor mezelf(administrator), administrator en een gast(hoofdgebruiker). Ik heb ADSL geinstalleerd onder de administrator. Ik kan nu op internet als ik inlog onder mij zelf en onder de naam administrator. Echter het lukt me maar niet dat ook de gast(eigen profiel) kan inloggen. Elke keer als ik op het icoon van Interet explorer klik dan vraagt het systeem of ik een internetverbinding wil maken(maar die heb ik al!!!) Wie weet raad??? Wie kan me op weghelpen zodat alle profielen die ik aanmaak op internet kunnen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Het profiel Gast is normaal gereserveerd voor een gebruiker die slechts beperkte rechten heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Dat heb ik ook gezien, echter heb ik de rechten van de gast(profiel) aangepast(ook administrator..dus volledige rechten) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Dan dien je ook in de diverse mappen de rechten aan te passen. Verstandig is dat echter niet. Gast is precies zo'n account dat snel gehackt is. De nam is immers al bekend. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen