anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Delen Geplaatst: 13 april 2005 Toolbars die ineens op je pc staan zijn irritant. Toolbars die je zelf installeerd zoals die van Google, msn zijn razend populair. Maar je hoort nooit mensen over een persoonlijke toolbar. Nu heb ik mijn startpagina verranderd door een in dreamweaver eigen gemaakte pagina bestaande uit een smalle topframe en een hoofdframe. Links heb ik een uitrol menu met mijn favoriete sites en rechts de meest gebruikte programma's zoals winamp etc. Dit werkt op zich wel reuze handig ware het niet dat het om frames gaat. Nou wil ik dus een echte toolbar met links een uitrol menu favoriete sites en rechts favoeriete programma's. Uiterst simpel van opzet, maar aan al die toeters en bellen die je bij de google toolbar krijgt wil ik dus niet. Maar zijn hier mogenlijkheden voor om zelf een persoonlijke toolbar in ie te installeren met mijn wensen. Het mag een programmeer methodiek zijn, maar het mag ook een (spyware vrije)applicatie zijn waar je zoiets in kunt creeëren. Of wil ik iets onmogelijks??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 typisch iets om op te zoeken op de grote free en shareware sites. Er wordt zoveel gemaakt.. www.tucows.com www.download.com en Google... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen