Ga naar inhoud

downloadprogramma nodig.

Aanbevolen berichten

Ik heb pas bij een vriendje het download programma ares gezien. Zelf gebruik ik DownloadStudio. Ik ben echter niet tevreden over deze download manager. Eerst wou ik ook ares gaan downloaden tot ik erachter kwam dat het programma (volgens download.com) adware bevat. Daarom vont ik het toch niet zo'n goede keuze. Weet iemand een vergelijkbaar programma zonder adware? alvast bedankt
Link naar reactie
ok. Ik wou ff op jullie reageren roels zegt: gescand met adaware pro. Heb je ook andere scanners gedraaid? Vaak is 1 scanner niet helemaal betrouwbaar. En meepo heeft het over bitcoment. Daar zit iets in van bittorent. Is het soms ook p2p? Dat gebruik ik namelijk liever niet. Ik keek eigenlijk uit naar een echt downloadprogramma.
Link naar reactie
Ik gebruik al een hele poos FreshDownload. Bevalt mij goed, je kunt er heel veel aan instellen en het bevat geen ongewenste stiekeme extraatjes. Je moet je wel registreren zodat je een activeringscode krijgt maar ik heb tot nu toe (zo'n twee jaar) nog nooit gemerkt dat ze je gegevens misbruiken. Ik krijg alleen regelmatig bericht van ze als er weer een nieuwe versie is en da's best wel handig. Kijk een op onderstaande link: [url]http://www.freshdevices.com/rel/048freshdownload7-26.html[/url] Jim
Link naar reactie
ares = p2p ik _denk_ dat het hier om http/ftp download managers gaat :P Ik ben zeer te spreken over Xi nettransport voor streams, ik gebruik hem niet voor downloads, maar dat kan heel goed, ook met meerdere threads. Download Accelerator Plus (of hoe je het ook spelt :P) is ook prima, maar dan moet je wel genoegen nemen met advertenties - alleen in DAP zelf trouwens. Er zijn vermoedens geweest dat DAP spyware was, maar deze vermoedens zijn door zeker twee anti-spywaresites ontkracht. Nettransport is gratis, maar je krijgt wel ieder uur dat je het gebruikt een nagscreen; niet heel ernstig ofzo :P (en als je hem minimized hebt zie je het nagscreen pas als je nettransport weer opent.
Link naar reactie
[quote:728ae13997]Ik heb pas bij een vriendje het [b:728ae13997]download programma[/b:728ae13997] ares gezien. Zelf gebruik ik DownloadStudio. Ik ben echter niet tevreden over deze [b:728ae13997]download manager[/b:728ae13997]. Eerst wou ik ook ares gaan downloaden tot ik erachter kwam dat het programma (volgens download.com) adware bevat. Daarom vont ik het toch niet zo'n goede keuze. Weet iemand een vergelijkbaar programma zonder adware? [/quote:728ae13997] Wees eens duidelijk: Wil je nu een [b:728ae13997]downloadmanager[/b:728ae13997], zoals DAP of Fresh Download? Of wil je een programma om muziek, films en dergelijke te downloaden, zoals Ares? Je noemt ze namelijk beide als voorbeeld. Ik kan in ieder geval met zekerheid zeggen dat Ares SPYWARE-vrij is.
Link naar reactie
[quote:7fc531660f="jacie"]ok. Ik ben overtuigd als jullie het over ares hebben. Ik wist niet dat het p2p software was. Ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen. Maar ik snap nog steeds niet dat ze het zinnetje contains adware op download.com eronder hebben gezet. In ieder geval bedankt allemaal[/quote:7fc531660f] waarom zeg je dan "ik zelf gebruik Download Studio, ik ben niet tevreden over deze download manager"? nu weet ik nog steeds niet wat je wilt :-?
Link naar reactie
ok. Ik zal het je ff uitleggen Ik wou een download manager, en ik dacht dat ares dr een was. Eerst wou ik m downloaden, tot ik erachter kwam dat er op download.com contains adware onder staat. Nu kwam ik erachter dat ares een combinatie is van een p2p programma en een download manager. Toen ik ook nog eens hoorde dat er geen spyware in zit heb ik het toch maar geprobeerd. Snapst du?
Link naar reactie
[quote:0e1f2db905="jacie"]Maar ik snap nog steeds niet dat ze het zinnetje contains adware op download.com eronder hebben gezet. [/quote:0e1f2db905] Omdat Ares wel degelijk adware installeert mits je die optie niet aanvinkt. Tijdens de installatie procedure vraagt Ares of je software van derden wilt installeren (o.a. NavHelper). Vakjes niet afvinken. Daarna wordt Ares clean (dus zonder "rommel") geïnstalleerd. Dus het zinnetje van download.com klopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...