anoniem Geplaatst: 2 april 2005 Delen Geplaatst: 2 april 2005 Heel simpele vraag: Wie heeft er ervaring met de aanbieding van Scarlet. ADSL, Telefonie en mobiel in 1 pakket? Service, snelheid, kosten e.d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2005 Tot mijn weten is Scarlet One een dochter onderneming van KPN. Binnen een halfjaar word de markt die ze aanbieden, vrijgegeven en proberen hierdoor voor te lopen op de markt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 [quote:cca5fa7f81="Double-X"]Tot mijn weten is Scarlet One een dochter onderneming van KPN. Binnen een halfjaar word de markt die ze aanbieden, vrijgegeven en proberen hierdoor voor te lopen op de markt.[/quote:cca5fa7f81] Nou het is geen dochter maar een concurrent van KPN :wink: Zie voor nederland http://www.onetelnet.nl/geschiedenis.php Verder zit onetel o.a. ook in Austalië ( ik dacht met een miljoend klanten) [quote:cca5fa7f81="waardd"]Heel simpele vraag: Wie heeft er ervaring met de aanbieding van Scarlet. ADSL, Telefonie en mobiel in 1 pakket? Service, snelheid, kosten e.d.[/quote:cca5fa7f81] Hier ben ik dus ook wel nieuwgierig naar. Nou ja naar de service dan natuurlijk; snelheid en kosten zijn immers bekend zie http://www.scarlet.nl/page.php?filename=overzicht_spaartotaal.php&level=90,95 Ik denk dat gezien het kunnen afschaffen van KPN telefoonabonnement die "Scarlet One 512 Kbit/s" aanbieding best voordelig is. Als je meer snelheid wil wordt het in verhouding denk ik al snel minder aantrekkelijk. Rekenen maar zou ik zeggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 Ben er inmiddels uit. Wil ik vergelijkbare snelheid hebben dan ben ik bij scarlet 11 euro per maand goedkoper uit. Echter dan heb ik een extra simkaart waar ik niz mee doe en het gehele gedoe van het omzetten van wanadoo en KPN. Omdat ik nog nergens over hun service heb gehoord en ik tot nu toe 100% tevreden ben over wanadoo heb ik nee gezegd tegen hun aanbod toen ze me belden. Hierop werd de "verkoper" een beetje ongeduldig en hardnekkig. Voor die 11 euro blijf ik bij KPN en Wanadoo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2005 [quote:772f8e2899="waardd"]Ben er inmiddels uit. Wil ik vergelijkbare snelheid hebben dan ben ik bij scarlet 11 euro per maand goedkoper uit. Echter dan heb ik een extra simkaart waar ik niz mee doe en het gehele gedoe van het omzetten van wanadoo en KPN. Omdat ik nog nergens over hun service heb gehoord en ik tot nu toe 100% tevreden ben over wanadoo heb ik nee gezegd tegen hun aanbod toen ze me belden. Hierop werd de "verkoper" een beetje ongeduldig en hardnekkig. Voor die 11 euro blijf ik bij KPN en Wanadoo.[/quote:772f8e2899] € 131,-- per jaar. pakweg €65 voor Amnestie I. en € 66,-- naar novib ze zouden er blij mee zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 [quote:eb584e8c4a="h.enk"][quote:eb584e8c4a="waardd"]Ben er inmiddels uit. Wil ik vergelijkbare snelheid hebben dan ben ik bij scarlet 11 euro per maand goedkoper uit. Echter dan heb ik een extra simkaart waar ik niz mee doe en het gehele gedoe van het omzetten van wanadoo en KPN. Omdat ik nog nergens over hun service heb gehoord en ik tot nu toe 100% tevreden ben over wanadoo heb ik nee gezegd tegen hun aanbod toen ze me belden. Hierop werd de "verkoper" een beetje ongeduldig en hardnekkig. Voor die 11 euro blijf ik bij KPN en Wanadoo.[/quote:eb584e8c4a] € 131,-- per jaar. pakweg €65 voor Amnestie I. en € 66,-- naar novib ze zouden er blij mee zijn.[/quote:eb584e8c4a] En bekijk het eens over een paar jaartjes!! Is snel verdiend voor dat kleine beetje gedoe. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Sorry voor het misverstand. Scarlet is voor mij 11 eur duurder dan KPN en Wanadoo. Oops :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Heb je wel vast recht voor telefonie meegerekend. Deze word binnen 6 maanden vrijgegeven. Dan hoef je het niet aan KPG te betalen maar kan ook aan een andere toko Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 [quote:114671d827="Double-X"]Heb je wel vast recht voor telefonie meegerekend. Deze word binnen 6 maanden vrijgegeven. Dan hoef je het niet aan KPG te betalen maar kan ook aan een andere toko[/quote:114671d827] Dat bedrag van € 39,95 [512/256] is inclusief abonnement en 500 gratis belminuten naar vaste telefoons en een simkaart voor mobiele telefoon, waarvan de bel-minutenprijs niet duurder dan van de KPN is. Dat abonnement is hier dus blijkbaar al vrij. In ieder geval betaal je zelf niets meer aan KPN Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen