Ga naar inhoud

uit ander land?

Aanbevolen berichten

Het lijkt mij dat op ip wordt gecontroleerd. [url=http://www.maxmind.com]Maxmind[/url] is bijvoorbeeld een bedrijf dat dergelijke software maakt. Ondere anderen MySQL.com gebruikt deze software om de (geografisch) dichtstbijzijnde downloadlocatie te bepalen. Misschien dat je via een (Engelse) anonieme proxy wat kunt proberen. Of je zoekt even verder naar een hoster met hetzelfde aanbod, zonder de beperking van woonplaats/land :wink:
Link naar reactie
Probeer eens 1 van deze drie. Heb ik gevonden via [url]http://www.multiproxy.org[/url]. Heb er ook even de waarschuwing bijgezet :) [quote:9b21e0beda]Anonymous proxy servers: Top domain: .uk Port: All mail.theweb.co.uk:8000 mail.theweb.co.uk:8888 enteleca-2.dsl.easynet.co.uk:80 Total: 3 proxy servers found. Disclaimer: this list is provided for information purposes only. Use it on your own risk. Legally you need to ask a permission to use any of the proxy servers in this list. I shell not be responsible for any damages of any kind arising out of use of these servers and the list itself.[/quote:9b21e0beda]
Link naar reactie
[quote:53140187af]compu4ever: Zo kan Google het niet doen, want ik heb hier Win.XP.Pro.Engels, en taal is Engels, en land is US, en het enige Nederlandse dat erop staat zijn een paar muziek nummers en wat documenten...[/quote:53140187af] Hallo Het werkt volgens mij wél gedeeltelijk zoals ik het zeg. Probeer maar ééns de taal op Frans en het land op Frankrijk te zetten. Dan krijg ik toch echt de Franse Google. Zet ik daarentegen de taal op Engels en het land op Verenigde Staten dan krijg ik vreemd genoeg de Nederlandse Google. Misschien zit deze IP redirecting bij Google nog in de testfase. :D Verder denk ik dat je het inderdaad maar ééns met een proxyserver moest proberen. compu4ever
Link naar reactie
[quote:7eee7840f4="pcguy"]Denk dat je het beter in eigen land kan zoeken. Wat gebeurt er als je ze oplicht? (Want dat doe je nu...) Kan goed zijn dat je problemen krijgt. Neem het risico niet zou ik zeggen. Edit: Ik heb het over betaalde hosts. Gratis hosts is een ander verhaal..[/quote:7eee7840f4] mwah ben ik niet bang voor hoor ;) iedereen bedankt voor de hulp... grtz...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...