anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Delen Geplaatst: 29 maart 2005 ik heb wanadoo. en zoals iedereen wel weet is de snelheid behoorlijk beperkt. kan iemand mij een overzicht geven welke nieuwsservers ik kan gebruiken? gratis/betaalde en wat voor snelheid en retentie???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Dit is volgens mij al eerder besproken. gebruik [img:192208430b]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/subSilver/images/icon_mini_search.gif[/img:192208430b] [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/search.php?mode=results]Zoeken[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 ff switchen naar een provider met een goeie nieuwsserver. http://www.binaries4all.nl/nieuwsservers/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2005 Ik gebruik al bijna een jaar naar volle tevredenheid http://news.astraweb.com Goede retentie en hog snelheid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2005 dus als ik alles op een rijtje zet, kan ik of een payed server nemen of een ander internet abbonement. een ander abbonement zie ik niet zo zitten... maar Vunce wat is de gemiddelde snelheid die je haalt op astraweb? en zit het een beetje goed met de retentie tijd? hoeveel betaal jij er per maand voor??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2005 [quote:3dde834f11="gvhl"]een ander abbonement zie ik niet zo zitten... [/quote:3dde834f11]Waarom niet? Switchen moet heel makkelijk kunnen ... of is het kabelinternet van Wanadoo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Ik heb ook Wanadoo Cable en heb een payserver via Eweka. Gaat perfect, goede service en dat voor maar 7,50 euro per maand prepaid. Zonder verplichtingen. :wink: :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 maar wat voor snelheden halen jullie bij die betaalde servers, ik probeer me daar een voorstelling bij te maken. En hoelang blijven posts erop staan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 [quote:1583164328="gvhl"]maar wat voor snelheden halen jullie bij die betaalde servers, ik probeer me daar een voorstelling bij te maken. En hoelang blijven posts erop staan?[/quote:1583164328] Normaal gesproken zou je via nieuwsgroepen de volle snelheid moeten halen, sneller kan dus niet. De retentie is verschillend, meestal rond de 8-10 dagen. Giganews bv heeft een zeer hoge retentie (40 dagen ongeveer), maar daar betaal je ook voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Mocht je nog kiezen voor een andere provider. XS4ALL en Demon hebben goede newsservers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Sommige Demon abonnees zijn dat niet helemaal met je eens. (Maar dat zijn mn de binary leechers, en ik vermoed dat OP dat in potentie ook is...) Als je news alleen gebruikt voor text kan ik beamen wat je zegt over demon... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 giganews is dus een hele goeie, hoeveel per maand moet ik daar voor neerleggen dan? maar er zullen wel een heleboel payed servers te vinden zijn is er niet ergens een overzicht te vinden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 [quote:7d684259b0="gvhl"]giganews is dus een hele goeie, hoeveel per maand moet ik daar voor neerleggen dan? maar er zullen wel een heleboel payed servers te vinden zijn is er niet ergens een overzicht te vinden?[/quote:7d684259b0] [url]www.giganews.com[/url] , USD 24,95 per maand, dus zo'n 20 euro, maar je moet wel een creditcard hebben. Je kunt ook bv Eweka nemen, kost EUR 7,50 per maand, 8-10 dagen retentie, betalen per acceptgiro prepaid. [url]www.eweka.nl[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen