Ga naar inhoud

Nieuwsservers

Aanbevolen berichten

dus als ik alles op een rijtje zet, kan ik of een payed server nemen of een ander internet abbonement. een ander abbonement zie ik niet zo zitten... maar Vunce wat is de gemiddelde snelheid die je haalt op astraweb? en zit het een beetje goed met de retentie tijd? hoeveel betaal jij er per maand voor???
Link naar reactie
[quote:1583164328="gvhl"]maar wat voor snelheden halen jullie bij die betaalde servers, ik probeer me daar een voorstelling bij te maken. En hoelang blijven posts erop staan?[/quote:1583164328] Normaal gesproken zou je via nieuwsgroepen de volle snelheid moeten halen, sneller kan dus niet. De retentie is verschillend, meestal rond de 8-10 dagen. Giganews bv heeft een zeer hoge retentie (40 dagen ongeveer), maar daar betaal je ook voor.
Link naar reactie
[quote:7d684259b0="gvhl"]giganews is dus een hele goeie, hoeveel per maand moet ik daar voor neerleggen dan? maar er zullen wel een heleboel payed servers te vinden zijn is er niet ergens een overzicht te vinden?[/quote:7d684259b0] [url]www.giganews.com[/url] , USD 24,95 per maand, dus zo'n 20 euro, maar je moet wel een creditcard hebben. Je kunt ook bv Eweka nemen, kost EUR 7,50 per maand, 8-10 dagen retentie, betalen per acceptgiro prepaid. [url]www.eweka.nl[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...