anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Delen Geplaatst: 27 maart 2005 Hallo allemaal, Ik heb een hopelijk simpel probleem, waar ikzelf even niet uit kom. Ik kan met mijn browser (zowel Firefox als internet explorer) geen PDF pagina's bekijken. Er wordt wel een nieuw scherm geopend, maar deze blijft blanco. Heb ik iets niet goed ingesteld? Het grootste probleem is de belastingdienst, want aangifte moet voortaan electronisch en dat zijn volgens mij PDF pagina's. Ik krijg ze dan ook niet geopend. Kan iemand mij vertellen wat er moet gebeuren om de bedoelde pagina;s wel op het scherm te krijgen? Ik heb als de nieuwste versie van Adobe geinstalleerd. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 Hallo Heb je een firewall?? zo ja zet die dan eens uit en kijk of het dan wel werkt Groetjes Radlab Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2005 [quote:41ff858844="radlab"]Hallo Heb je een firewall?? zo ja zet die dan eens uit en kijk of het dan wel werkt Groetjes Radlab[/quote:41ff858844] Gedaan. Nog steeds blanco scherm. Wel kan ik het betreffende PDF vestand downloaden. Is het de bedoeling dat ik zulke files download en niet online te zien krijg? Ik neem aan dat het ook gewoon middels de browser te zien moet zijn. Kan me herinneren dat ik vroeger wel pdf files (zoals prijslijsten) online kon bekijken, maar tegenwoordig lukt me dat niet meer. Nieuwer is niet altijd beter? Of heb ik weer een of andere plugin/add-on nodig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2005 Heb je te invoegtoepassing pdf.ocx wel aan? (In IE) Dit is te doen via Extra --> Invoegtoepassingen beheren en dan dan alle invoegtoepassingen die IE gebruikt weergeven en dan zoeken naar de regel met pdf.ocx en die inschakelen! Als goed is werkt het dan weer als een zonnetje! :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen