Ga naar inhoud

PDF niet te bekijken via browser?

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een hopelijk simpel probleem, waar ikzelf even niet uit kom. Ik kan met mijn browser (zowel Firefox als internet explorer) geen PDF pagina's bekijken. Er wordt wel een nieuw scherm geopend, maar deze blijft blanco. Heb ik iets niet goed ingesteld? Het grootste probleem is de belastingdienst, want aangifte moet voortaan electronisch en dat zijn volgens mij PDF pagina's. Ik krijg ze dan ook niet geopend. Kan iemand mij vertellen wat er moet gebeuren om de bedoelde pagina;s wel op het scherm te krijgen? Ik heb als de nieuwste versie van Adobe geinstalleerd. :(
Link naar reactie
[quote:41ff858844="radlab"]Hallo Heb je een firewall?? zo ja zet die dan eens uit en kijk of het dan wel werkt Groetjes Radlab[/quote:41ff858844] Gedaan. Nog steeds blanco scherm. Wel kan ik het betreffende PDF vestand downloaden. Is het de bedoeling dat ik zulke files download en niet online te zien krijg? Ik neem aan dat het ook gewoon middels de browser te zien moet zijn. Kan me herinneren dat ik vroeger wel pdf files (zoals prijslijsten) online kon bekijken, maar tegenwoordig lukt me dat niet meer. Nieuwer is niet altijd beter? Of heb ik weer een of andere plugin/add-on nodig?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...