Ga naar inhoud

Vreemd msn programma ???

Aanbevolen berichten

Ha Ik wilde even een probleem voorleggen dat ik onlangs ondervonden heb. Toen ik aan het msn'en was kreeg ik dit bericht [quote:09c33deaa1]Wanna be a MSN-hacker? So you can mess with al your friends? Go to http:// www . picture<nietklikken-spyware>centre . com [/quote:09c33deaa1] Nou ik dolenthousiast dat ik men maten kon fokken. Het blijkt dus een of ander kloteprogrammaatje te zijn ( het klopt het is oerstom an me geweest dat ik daaraan begonnen ben het te downloaden maar oke ) ik heb geprobeerd het eraf te halen me Hitman Pro en dat werkte dus niet. Iemand een andere oplossing?
Link naar reactie
Als je spysweeper los download zou het te verwijderen zijn, dus niet met hitmanpro. En mocht dat niet lukken dan kun je altijd nog even bellen met de mensen van picturecentre die wonen namelijk gewoon in nederland :) Kijk maar even naar de registratie informatie van picturecentre.com daarin staat de naam, telefoonnummer en email adres. Kijken of ze dat ook leuk vinden... 8)
Link naar reactie
[quote:529c26af55="[DarthV]"]Als je spysweeper los download zou het te verwijderen zijn, dus niet met hitmanpro. En mocht dat niet lukken dan kun je altijd nog even bellen met de mensen van picturecentre die wonen namelijk gewoon in nederland :) Kijk maar even naar de registratie informatie van picturecentre.com daarin staat de naam, telefoonnummer en email adres. Kijken of ze dat ook leuk vinden... 8)[/quote:529c26af55] En als dat niet lukt plaats je maar een hijackthislog in beveiliging en privacy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...