anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Delen Geplaatst: 27 maart 2005 Ha Ik wilde even een probleem voorleggen dat ik onlangs ondervonden heb. Toen ik aan het msn'en was kreeg ik dit bericht [quote:09c33deaa1]Wanna be a MSN-hacker? So you can mess with al your friends? Go to http:// www . picture<nietklikken-spyware>centre . com [/quote:09c33deaa1] Nou ik dolenthousiast dat ik men maten kon fokken. Het blijkt dus een of ander kloteprogrammaatje te zijn ( het klopt het is oerstom an me geweest dat ik daaraan begonnen ben het te downloaden maar oke ) ik heb geprobeerd het eraf te halen me Hitman Pro en dat werkte dus niet. Iemand een andere oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 Als je spysweeper los download zou het te verwijderen zijn, dus niet met hitmanpro. En mocht dat niet lukken dan kun je altijd nog even bellen met de mensen van picturecentre die wonen namelijk gewoon in nederland :) Kijk maar even naar de registratie informatie van picturecentre.com daarin staat de naam, telefoonnummer en email adres. Kijken of ze dat ook leuk vinden... 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 [quote:529c26af55="[DarthV]"]Als je spysweeper los download zou het te verwijderen zijn, dus niet met hitmanpro. En mocht dat niet lukken dan kun je altijd nog even bellen met de mensen van picturecentre die wonen namelijk gewoon in nederland :) Kijk maar even naar de registratie informatie van picturecentre.com daarin staat de naam, telefoonnummer en email adres. Kijken of ze dat ook leuk vinden... 8)[/quote:529c26af55] En als dat niet lukt plaats je maar een hijackthislog in beveiliging en privacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 Mailtje naar lycos om die site plat te halen is verzonden... en nofi JeroenvD, maar het is gewoon je eigen stomme schuld, stomme scriptkiddie... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen