Ga naar inhoud

Bbned

Aanbevolen berichten

beste mensen, Ik kreeg laatst van Hccnet de aanbieding om over te stappen van KPN basis adsl naar Adsl via BBned. Ze bieden dan 4096/1024 aan tegen ongeveer 45 euro. Mijn grote vraag is wie deze overstap al heeft gemaakt en wat de ervaringen hiermee zijn en wie er ervaring heeft met BBned. Is het stabiel enzo? gegroet Sander
Link naar reactie
Volgens informatie van de HCCnet helpdeks hebben zowel BBnet als Tiscali/babyxl last van het feit dat er een te grote toeloop is van aansluitingen van mensen die overgestapt zijn van KPN naar bovengenoemde netwerken. Hierdoor komen op dit moment nogal wat storingen voor. Er wordt hard gewerkt om de problemen op te lossen. Ik ben zelf overgestapt naar het Tiscali-netwerk. Voortdurend last dat pagina's nieet goed ingeladen worden bij de eerste poging. Soms tot 5 pogingnen nodig. Bijzonder irritant.
Link naar reactie
[quote:eded7c109b="sander2050"] Mijn grote vraag is wie deze overstap al heeft gemaakt en wat de ervaringen hiermee zijn en wie er ervaring heeft met BBned. Is het stabiel enzo?[/quote:eded7c109b] 24 maart was het zover, plotseling was ik omgezet van de dure KPN naar BBned. Dat had ik zo aangevraagd maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan en ZONDER een bericht. Dat bericht was hard nodig omdat voor de Speedtouch andere firmware nodig is voor BBNed. Ik wist dat toen nog niet dus zat ik zonder internet. Elders gesurft, files gedownload, memoriestick enz. Slechte zaak dat de HCC dat niet even met de abonnees had geregeld, goed voor de helpdesk. Nu heb ik BBNed maar tot nu toe alleen 's nachts want overdag is er amper verbinding. Een 28k8 verbinding is er snel bij. Ik zou nog even wachten. Jack Marotick
Link naar reactie
[quote:8411d7514d="Emielcuijk"]Ik surf nu een jaar via demon (op een lijn van bbned) en dat gaat helemaal zonder problemen, En bij mij is de verbinding altijd goed[/quote:8411d7514d] Daar ben ik erg blij om dat het ook goed kan. Echter de begin vraag was of er al mensen waren overgestapt van kpn naar bb en wat de ervaringen zijn. Welnu dit is helaas mijn ervaring, maar er wordt aan gewerkt en als de snelheid in orde is dan zal ik dat hier ook melden. Jack Marotick
Link naar reactie
[quote:0f1bda35c0="marotick"] Welnu dit is helaas mijn ervaring, maar er wordt aan gewerkt en als de snelheid in orde is dan zal ik dat hier ook melden.[/quote:0f1bda35c0] Na 4 dagen nauwelijks geïnternet te kunnen hebben, heb ik de HCC helpdesk maar eens gebeld. Ze zouden het gaan uitzoeken en ik zou door BBned teruggebeld gaan worden. BBned moet nog steeds bellen maar het internet doet het weer. Ik heb nog niet helemaal de snelheden die beloofd waren maar het surfen gaat weer. Jack Marotick
Link naar reactie
Bij mijn overstap naar Tiscali werkt nu alles zoals het hoort. Snelheid is nu ook OK. Dit heeft ca. 3 weken geduurd. Ik heb in die tijd nooit meer dan 2 uur zonder internet gezeten. Dus wel problemen met mijn firewall Pc en met de snelheid gehad. De problemen met de firewall PC kunnen overigens ook veroorzaakt zijn door een update die ik net voor de overgang van KPN netwerk naar Tiscali netwerk heb geïnstalleerd. Al met al viel het mij uiteindelijk wel mee. Mijn oude modem zou ook moeten kunnen werken met het tiscali-netwerk. Dat heb ik nog niet voor elkaar. Van HCCnet bericht gehad dat ik daarvoor een CD per post krijg toegestuurd. Voor mij is wel duidelijk dat de organisatie van HCCnet niet berekend was op een dergelijke grote actie. Des te meer respect heb ik voor de medewerkers die, ondanks de lawine van vragen (en vaak ook vervelende opmerkingen) van klanten bij wie het niet altijd vlekkeloos liep (al dan niet terecht verweten aan de overstap?), toch iedere klant weer opnieuw vriendelijk te woord hebben gestaan.
Link naar reactie
[quote:1e9714175e="marotick"][quote:1e9714175e="marotick"] Welnu dit is helaas mijn ervaring, maar er wordt aan gewerkt en als de snelheid in orde is dan zal ik dat hier ook melden.[/quote:1e9714175e] Na 4 dagen nauwelijks geïnternet te kunnen hebben, heb ik de HCC helpdesk maar eens gebeld. Ze zouden het gaan uitzoeken en ik zou door BBned teruggebeld gaan worden. BBned moet nog steeds bellen maar het internet doet het weer. Ik heb nog niet helemaal de snelheden die beloofd waren maar het surfen gaat weer. Jack Marotick[/quote:1e9714175e]
Link naar reactie
[quote:b6c2ceec21="marotick"] BBned moet nog steeds bellen maar het internet doet het weer. Ik heb nog niet helemaal de snelheden die beloofd waren maar het surfen gaat weer.[/quote:b6c2ceec21] Iets te vroeg gejuicht, afgelopen zaterdag en zondag was er amper nog data uitwisseling mogelijk met het internet. BBNED heeft duidelijk nog capaciteitsproblemen. Jack Marotick
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...