anoniem Geplaatst: 25 maart 2005 Delen Geplaatst: 25 maart 2005 Al een aantal jaren mijn homepage bij ladot maar kan niet meer bij mijn mailboxen om namen te wijzigen of een nieuwe aante maken. Ik heb dan ook de betalingen gestaakt ,maar men wil dat ik toch dit jaar betaal. heeft iemand ook zo`n ervaring?. Op mijn vragen bij ladot komt geen enkele reaktie. www.multischaalmodelbouw.nl[size=18:ad852e76d6][/size:ad852e76d6][color=red:ad852e76d6][/color:ad852e76d6] :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 Ja, dit probleem ken ik ook, de website van de basischool van mijn kinderen heeft bij Ladote gestaan. Vorig jaar is Ladot opgezegd. Helaas kreeg de school een tijdje terug een aanmaning. Volgens hun was de opzeg brief + fax niet ontvangen. Gelukkig hadden we alles bewaard en na een boze brief is het nu eindelijk afgerond. Telefonisch zijn die gasten niet te bereiken ! :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 bedankt voor Uw reaktie.Ik had al zo`n vermoeden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen