Ga naar inhoud

IE crasht bij mpg.

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem bij streaming mpg. Elke keer als ik op een link druk waar een mpg staat crasht de Internet Explorer na een tijdje. Je denkt dat de boel aan het laden is maar na een poosje slaat je scherm dicht, en alle andere schermen die je open hebt staan. Gek genoeg gebeurt het alleen bij mpg. Als ik een streaming wmv of mp3 wil afspelen, gebeurt dat probleemloos. Wat is er aan de hand? staan er wat settings verkeerd of is er iets anders aan de hand?
Link naar reactie
[quote:846dcd007a="KiPSiE"]Windows Media Player is het programma wat voor die streaming zorgt, je kan proberen wmp10 te installen en dat zou het kunnen oplossen[/quote:846dcd007a] Vergat ik er nog bij te vertellen maar ik gebruik de laatste versie van WMP, dus versie 10. 10.00.00.3646 om precies te zijn.
Link naar reactie
Da's wel heel vreemd. Ik kreeg geen foutmelding. Ik kreeg wel weer het standaard verhaaltje te zien waarin mij door Windows wordt gevraagd een fouten rapport op te sturen. Normaal klik ik die dingen weg maar deze keer deed ik het niet. Ik kon toen op een link drukken waarna ik doorverwezen werd naar de volgende site. http://www.mainconcept.com/downloads.shtml#anchor Ik kon daar een MPEG encoder downloaden (14.3Megabyte). Er werd een demoversie aangeboden. Deze heb ik maar geinstalleerd en meteen daarna heb ik geprobeerd een filmpje af te spelen. En verdomd, het lukte ook nog. Vreemd dat het zo moet. De WMP versie 10 is dus niet compleet. Als ik het filmpje had gedownload had ik het probleemloos kunnen afspelen. Maar voor streaming mpeg moest ik een apart programma downloaden....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...