anoniem Geplaatst: 24 maart 2005 Delen Geplaatst: 24 maart 2005 In Outlook Express kom ik via Extra - Accounts in het schermpje 'internet-accounts'. Onder de TAB adreslijstservice zie ik de volgende 'adreslijstservices' staan: [img:dce7789a88]http://members.chello.nl/hjloende/adres.jpg[/img:dce7789a88] Die services waren me nog niet eerder opgevallen, nou denk ik er niet direct iets ergs van maar vraag me wel af wat ze daar doen, ik ken ze niet, heb even zitten googelen maar word daar ook niet zoveel wijzer van. Zijn die services echt nodig of nuttig op die plaats, kan ik ze gewoon verwijderen of [i:dce7789a88]moet [/i:dce7789a88]ik ze juist verwijderen omdat ze schadelijk zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2005 Als je nou eens in de OE-help zoekt op de term "adreslijstservice" en dan één en ander doorleest weet je alles wat erover te weten valt en mag je zelf beslissen of het weg kan. Die Help-knop zit er toch niet voor niets!! Schadelijk is het niet, het zit ook niet in de weg maar nodig heb je het bijna zeker ook niet tenzij je in een wereldwijd bedrijfsnetwerk hangt of zo. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2005 ik gebruik ze niet en heb ze niet ingestelt heb ze weggegooit en nooit moeilijkheden ondervonden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2005 [quote:97ceea0437="Jim van Zweeden"]Als je nou eens in de OE-help zoekt op de term "adreslijstservice" en dan één en ander doorleest weet je alles wat erover te weten valt en mag je zelf beslissen of het weg kan. Die Help-knop zit er toch niet voor niets!![/quote:97ceea0437] Tsja, daar heb je een punt (heb zo'n hekel aan help-knoppen gekregen dat ik ze 'vergeten' ben). Maar goed, wanneer het om 'services' gaat word ik altijd wat wantrouwig als ik namen tegenkom waarvan ik het hoe en waarom niet precies weet, vandaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2005 Het zij u vergeven (Het is ten slotte haast Pasen nietwaar) :wink: Jim Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen