Ga naar inhoud

Internet-opties werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. dit is mijn eerste post op dit forum :oops: ik zit met een groot probleem, de Internet-opties van IE weigert te verschijnen. als ik op Extra => Internet-Opties klikt krijg ik een foutmelding met "De bewerking is geannuleerd vanweg op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact met de systeembeheerder op." Ik heb geen id wat ik hier aan kan doen dus dacht ik dat iemand me hier wel kon helpen. alvast bedankt.
Link naar reactie
Dit zou moeten werken: Open een klablokbestand. Kopieer onderstaande code in dit kladblokbestand. Ga naar Bestand - Opslaan als. Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad Bij "Bestandsnaam" zet je: fix.reg Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*). Klik op de knop Opslaan. [code:1:d44f2c3563]REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions] "NoBrowserOptions"=dword:00000000 [/code:1:d44f2c3563] Dubbelklik op de fix.reg file en laat de wijzigingen aan het register toevoegen. Controleer of het nu bereikbaar is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...