anoniem Geplaatst: 22 maart 2005 Delen Geplaatst: 22 maart 2005 Sinds ik IE heb ge-update, is het niet meer mogelijk om sommige internet pagina's op the slaan via de "Bestand, Opslaan als.." optie. Als ik een pagina wil opslaan, wordt aan het einde een "fout" boodschap gegeven: "Kan de webpagina niet opslaan op de geselecteerde locatie" Bij de meeste sites heb ik geen problemen en met de "geselecteerde locatie" is ook niets mis, andere pagina's kan ik wel opslaan op die locatie! Is dit weer iets van Microsoft wat ik ongevraagd heb gekregen (net als de "copy & paste" inloggen bug)?? Voor de update had ik er geen problemen mee. Is het mogelijk om dit weer ongedaan te maken?? Ik heb al in het register lopen zoeken, maar ik kan zo gauw niets vinden. Berthold. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2005 Geen antwoord op je vraag maar wel een alternatief: http://www.download.com/HTTrack-Website-Copier/3000-2377_4-10277606.html?tag=lst-0-1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2005 Ja, ik krijg die pagina's toch wel gedownload, gewoon de link in DAP of andere dowloader plakken, dat lukt dus wel. Maar ik kan het niet uitstaan dat Microsoft ongevraagd met dit soort "beveiligingen" komt!!! Bovendien vindt ik dat iedereen die via internet ongevraagd dingen op mijn computer installeerd wat mij betreft in het gevang thuis hoort. Het wordt eens tijd voor internationale regels over wat wel en wat niet mag via internet. Berthold Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2005 [quote:65932a9ad7="Berthold Bouman"]Ja, ik krijg die pagina's toch wel gedownload, gewoon de link in DAP of andere dowloader plakken, dat lukt dus wel. Maar ik kan het niet uitstaan dat Microsoft ongevraagd met dit soort "beveiligingen" komt!!! Bovendien vindt ik dat iedereen die via internet ongevraagd dingen op mijn computer installeerd wat mij betreft in het gevang thuis hoort. Het wordt eens tijd voor internationale regels over wat wel en wat niet mag via internet. Berthold[/quote:65932a9ad7] Als je niet ongevraagd dingen op je computer wil, moet je vooral DAP gebruiken zit vol met spyware. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen