Ga naar inhoud

géén uitgaande mail meer

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen kan ik WEL mails ontvangen MAAR niet meer VERSTUREN. Ik krijg steeds onderstaande melding. [b:6e04e7490b][i:6e04e7490b]De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Alambiek', Server: 'mail.direct-adsl.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F[/i:6e04e7490b][/b:6e04e7490b] Heeft iemand advies? Ik heb adsl via KPN, modem speedtouch, draai o.a. ZA-Pro, Spy Sweeper en Event log van AdAware.
Link naar reactie
Ik ben bang dat je dit niet kan omzeilen. Heb je wel kunnen mailen sinds je direct ADSL hebt? In principe is Direct ADSL niets meer dan alleen een ADSL-verbinding met Internet. Er wordt geen mail-dienst aangeboden. Dat wil zeggen dat je ook niet mail kan versturen via SMTP. Je bent bij Direct-ADSL volgens mij gebonden aan webmail.
Link naar reactie
[quote:f0d44ad0f8="Leo S"]Ik ben bang dat je dit niet kan omzeilen. Heb je wel kunnen mailen sinds je direct ADSL hebt? In principe is Direct ADSL niets meer dan alleen een ADSL-verbinding met Internet. Er wordt geen mail-dienst aangeboden. Dat wil zeggen dat je ook niet mail kan versturen via SMTP. Je bent bij Direct-ADSL volgens mij gebonden aan webmail.[/quote:f0d44ad0f8] Ik gebruik "direct ADSL" al meer dan 1 jaar. Tot voor 3 dagen geleden kon ik zonder meer via SMTP versturen. Voor mijn vriend´s restaurant deed ik zelfs ook mailings naar gasten en verzond ik offerten. Ik had KPN hierover een vraag gesteld, door bij SMTP aan te geven: [i:f0d44ad0f8]mail.direct-adsl.nl[/i:f0d44ad0f8] kon dat gerealiseerd worden en nu plots niet meer. Daarnaast heb ik uiteraard wel webmail. Bij mijn vriend waar ik dit ook geinstalleerd heb, werkt dat nog steeds.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...