anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Delen Geplaatst: 19 maart 2005 sinds vorige week zijn ineens de advertenties op internetpagina's bij mij verdwenen. Op welke site dan ook, de advertenties op de pagina zelf worden niet meer geladen, ik krijg de melding: de pagina kan niet worden weergegeven. En dat is op elke pagina met reclame. Nou ben ik op zich geen voorstander van reclame maar dit is wel erg irritant. iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 Waarschijnlijk heb je kazaa geinstalleerd en daarbij eDexter addremoval Staat eDexter in je actieve processen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 ik heb inderdaad vorige week wel kazaa geinstalleerd ja, maar edexter zie ik niet staan... Ik had al zo een vermoeden dat het door kazaa kwam en die dus verwijderd. alleen dat heeft het niet opgelost.... ik had kazaa lite revolution 2.6 geinstalleerd als dat meer info geeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 Draai ff ad-aware Pro waarschijnlijk verwijderd die hem wel, en zet dan ipv Kazaa, Ares op je pc lijkt heel veel op Kaza alleen dan zonder spyware adware etc. en doet het erg goed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 ik heb gewoon ad aware maar die verwijderd hem dus niet.... heb nieuw topic geopend in ander gedeelte van het forum. Denk dat het daar beter thuis hoort. Hier kan een slotje op. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?p=948619#948619 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 daar verder dus.. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen