anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Delen Geplaatst: 17 april 2005 Ik heb voor meerdere mensen een internetprofiel gemaakt. Waar ook foto's opstaan en als ik dan dit profiel bekijk op mijn eigen pc met explorer dan zie ik op de plaats waar een foto zou moeten staan een klein wit blokje met een rood kruisje. Maar de persoon waar voor het profiel is die ziet de foto wel. Kan mij iemand helpen ???? Groetjes G.Bos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 vergeet niet de foto's ook te uploaden naar de server Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Heb je goed gelezen wat ik geschreven heb ? De persoon waar voor het profiel is ziet de foto wel !!!!!!! op zijn of haar pc. Aleen als ik met Explorer ga kijken zie ik aleen het witte blokje met het rode kruisje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 We hebben een zoekfuctie op dit forum en leer jij dat maar even te gebruiken. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=134692 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen