Ga naar inhoud

Google history

Aanbevolen berichten

Pure interesse: Waar wordt de google history bewaard op mijn computer? Ik weet wel hoe ik 'm kan wissen (gewoon delete of alles in 1 keer met het progje history sweeper) maar ik wil weten, waar wordt de history (oude zoektermen) opgeslagen. In de registry vind ik niks en zoeken in mijn computer met de windows zoekfunctie levert ook niets op. Google cookie verwijderen levert ook niets op. Wie weet het antwoord hierop? M.vr.gr., Mario
Link naar reactie
Waar 't wordt opgeslagen heb ik ooit geweten, maar 'k ben het even kwijt.... Met Google heeft het echter niets te maken; alles wat je ooit heb ingevuld op HTML pagina's (inclusief wachtwoorden) wordt opgeslagen. Kan weer worden verwijderd middels "Extra / Internet-opties / Inhoud / AutoAanvullen / Formulieren wissen". 't Is dus niet iets specifiek Google. Dit is dus simpel op te schonen, in tegenstelling tot alle ingetypte zoekopdrachten in "Start / Zoeken". De hemel mag weten waar al die zoekopdrachten naar bestanden e.d. worden opgeslagen....
Link naar reactie
ik heb de google toolbar geinstalleerd en heb ff de zoekterm 'azereus' ingevoerd (dit is 1 letter verschil met het P2P programma en ik heb dat niet geinstalleerd.) daarna heb ik in het register op dezelfde term gezocht (azereus) en vond in de volgende map een sleutel met daarin dezelfde zoekterm. [b:756c57f0d1] HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Google -> NavClient -> 1.1 -> History. [/b:756c57f0d1] kweet niet of dit het is wat je bedoelt maar komt aardig in de richting gloof ik. Ps. ik gebruik Windows 2000 (Windows XP niet voor handen) maar dat moet weinig verschil maken lijkt me.
Link naar reactie
[quote:08cdfa2385="smeenk"]Misschien dat je hier wat mee kunt: http://www.getyourfile.com/Utilities/System-Tools/12461-Windows-Secret-Explorer.html vr.gr.smeenk :wink:[/quote:08cdfa2385] Juist :lol: Gegevens van de ingelogde gebruiker worden gecrypt opgeslagen in de registry op basis van de login gegevens (credentials). Dit is een apart stuk opslagruimte welke door IE en oa Outlook express gebruikt wordt om gebruikers data "veilig" op te slaan. Om het geheel in details uit te leggen gaat me iets te ver want dan kan ik enkele pagina's vullen, maar wanneer je de zoekwoorden "protected storage" en "EFS" gebruikt in google zul je een stuk wijzer worden Mario en ik denk dat je dat wel zal lukken :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...