anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Delen Geplaatst: 16 maart 2005 ik zou graag in het buitenland willen kunnen gamen , en gewoon surfen / downloaden , etc. op internet.. wat zou ik dan voor verbinding moeten hebben ? ik snap hier geen ene bal van , hopelijk heeft iemand hier meer verstand van dan mij.. Alvast Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2005 [quote:23cd59b95f="GreyHornet"]ik zou graag in het buitenland willen kunnen gamen , en gewoon surfen / downloaden , etc. op internet..[/quote:23cd59b95f]je bedoelt dat je op een willekeurige plaats in het buitenland een internetverbinding tot stand wil kunnen brengen? Da moet je al gauw gaan denken aan bv. een GPRS modem (zoals in een GPRS mobiele telefoon). Een internetverbinding breng je in de regel tot stand via 'een vast punt' bv. een centraal inbel telefoonnummer of via een ADSL modem. Een mobiele telefoon/modem is de enige manier om mobiel te zijn en toch een vast connectiepunt te hebben (je draait altijd hetzelfde nummer). Stel dat je ADSL hebt, dan is dat abonnement gekoppeld aan o.a. jouw vaste telefoonnummer. Stel dat je je modem bij de buren aansluit, dan werkt het niet. Alternatief is dat je bij mensen in het buitenland kosteloos je PC/laptop mag aansluiten en van hun netwerk gebruik mag maken om het internet op te gaan. Je ziet tegenwoordig wel steeds meer WiFi Hotspots, waar je 'gratis' maar meestal met een beperkte tijdsduur een WiFi (draadloos netwerk) verbinding mee op mag zetten en gebruiken. Maar dat is eigenlijk alleen bij grotere vleigvelden e.d. van toepassing; dat kun je midden in de polder wel vergeten bv. Dus wat heb je precies in gedachten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen