Ga naar inhoud

gratis domeinnaam bij dot.tk

Aanbevolen berichten

Ligt eraan... Ik heb er 2 ( www.mxmovies.tk & www.weredima3.tk ) en de inlaadtijd valt soms heel erg tegen. Zit je seconde of 10 te kijken naar je scherm voor er iets komt. Over die pop-ups, als je meer dan 1000 bezoekers in 3 maanden krijgt MOET je pop-up, aangezien ik dat bij beide sites (makkelijk) haal ben ik dus gedwongen. Als je er minder hebt dan kun je die uitzetten. EDIT: Ik neem aan dat je weet dat .tk alleen een DNS is? (als ej niet weet wat DNS is: Je krijgt alleen de domein naam, geen webspace, het enige wat die .tk is is een link naar een pagina die al ergens naders staat, op je eige webspace dus...)
Link naar reactie
[quote:7057be2664="Abram"][quote:7057be2664="Ederveen"]Ik. Wat wil je weten? :-?[/quote:7057be2664] Hoe is het met de snelheid van inladen van je site, krijg je veel en lastige popupschermen ? etc. etc.[/quote:7057be2664] Inlaadtijd is redelijk, pop-up(s) is/zijn [naar mijn mening] irritant. Daarnaast nadeel van '[i:7057be2664]ingeframede[/i:7057be2664]' site; alleen de *.tk - domeinnaam blijft zichtbaar.
Link naar reactie
[quote:a71fc1459f="Ruudfeen"]Waarom niet voor een paar cent per jaar een .nl domein nemen. Dat staat iig een stuk beter dan tk. Op voorhand neem ik tk sites al niet serieus.[/quote:a71fc1459f] hier ben ik het mee eens een .nl kost bijna nix en mijn ervaring met tk is dat het lang niet altijd bereikbaar is, wat dus dodelijk is voor je site
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...