anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Van de ene op de andere dag vol met spyware. Helaas, het is enorm hardnekkig en laat zich niet verwijderen. Had spybot en Ad-Aware er al op losgelaten, toen dat niet hielp ook nog eens hitman pro2. Weer niets. De spyware belast mijn proc. continu op 100% en dan heb ik het nog niet eens over de popups. DMV handmatig de kwaadaardige processen af te sluiten word mijn systeem enigzins werkbaar maar dat is niet de manier. Is er nou niet een manier om eindelijk van dat gezeik af te komen? Iets dat [i:cb255b6f2c]wel[/i:cb255b6f2c] werkt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Post een Hijackthis log in Beveiliging & privacy: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewforum.php?f=15 //Edit: uitleg hoe Hijackthis te gebruiken: http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?p=559248#559248 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Dat antwoord wou ik eigenlijk niet horen, maja, 't zal wel de enig overgebleven oplossing zijn. Bedankt. (Weet ik ook gelijk dat ik in het foute subforum zit. :P ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 installeer eens een andere browser... loop ipconfig eens na en de "eun" bij opstarten. en zet de schijf eens in een andere pc en draai dan hitma pro, want dan heb je zelf geen systeem draaien en kan er dus geen enkele spyware actief zijn... Of via een boot-CD met anti-spyware erop, zoals Barts PE (Google) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 [quote:b7575c4bca="andre@home"]loop ipconfig eens na en de "eun" bij opstarten.[/quote:b7575c4bca]Ipconfig? Je bedoelt msconfig? En "eun"....? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2005 sorry. msconfig en "run" die run's zijn vaak alleen via het regster te vinden, maar blijkbaar zit het erg diep bij jou. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen