Ga naar inhoud

Communicatiepoorten

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb al een hele tijd het probleem dat ik geen inkomende verbindingen kan accepteren met bijv. Azureus. Poorten 6000 nogwat zouden gesloten zijn. Ik heb al weleens Port Forwarding geprobeerd en andere toetsers en bellen in de router configuratie, maar het helpt niet. Kan iemand helpen? Licht het misschien ook aan het modem? Ik gebruik: Router: Sitecom DC-202 (revisie 2 dacht ik) Modem: Alcatel nogwat (ADSL) OS: Windows XP (geen SP's) Firewall: ZoneAlarm Alvast bedankt. :wink:
Link naar reactie
  • 1 maand later...
via de webinterface van het modem of via een telnet configuraite. Zie handleiding, mits het ondersteund wordt...... Heb je de handmatige portforading wel goed gedaan. Test eens een ftp-server achter de firewall op je pc, als die niet aan de praat te krijgen is dan is er misschien iets met het modem mis of je configureert hetm helemaal verkeerd. Een volledige reset wil dan wel eens helpen en opnieuw beginnen. Je hebt vaak een reset met de stekker eruit maar er zit vaak ook een verborgen knopje op het modem, das een keiharde reset...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...